Vraag

Extra simkaart hussel

  • 20 March 2020
  • 5 reacties
  • 1136 keer bekeken

Ik heb een KPN hussel internet abonnement op mijn mobiele telefoon met onbeperkt internet. Nu is mijn vraag of het mogelijk is een extra simkaart te krijgen voor ditzelfde abonnement om in mijn iPad te gebruiken. 

Bedankt!


5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Beste @LonnekeMH Helaas is dat niet mogelijk, wil je data delen met je ipad kan je gebruik maken van de hotspot van je mobiel.

Reputatie 7
Badge +17

@LonnekeMH Welkom op ons KPN Forum! Bedankt voor je vraag. We kunnen een DUO-sim naar je toesturen. Dan krijg je van ons twee nieuwe simkaarten met daarop hetzelfde abonnement en nummer. Ik moet er wel bij even bij zeggen dat de simkaarten een voor een gebruikt kunnen worden. Als je de simkaart in de IPad wilt gebruiken, dient je telefoon uitgeschakeld te worden, anders kan die simkaart niet ‘geactiveerd' worden. 
Als dit prima is voor jou, dan stuur ik een duo-sim naar je toe. Zo niet, dan heb je misschien iets aan de tip van Roos!:blush:

Reputatie 7
Badge +8

@Lisa Is dat recent ingevoerd?

 

Reputatie 7
Badge +17

@Roos79 Nee hoor, een duo-sim bestaat al een poos. Het nadeel is alleen dat ze om de beurt gebruikt kunnen worden en dus niet tegelijkertijd. :hugging:

Reputatie 7
Badge +17

@LonnekeMH Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer