Beantwoord

Extra superwifi punt zorgt voor problemen

  • 26 July 2020
  • 5 reacties
  • 148 keer bekeken

Hallo,

helaas lukt het mij ook niet om de super wifi (opnieuw) aangesloten/werkend te krijgen nadat ik er gisteren nog een extra punt bij wilde zetten. Het hele wifi thuisnetwerk vloog er uit. Voorheen werkte het prima EN bleef ik ook de ingestelde naam van het modem zien. Nu zie ik steeds iets van ARYDAN of zoiets.

Ook een medew. was helaas telefonisch niet in staat om e.e.a. weer werkend te krijgen. Gelukkig wel weer wifi!!

Ik gebruik de “Thuis” app. om e.e.a. ingesteld te krijgen. Wat en waarom gaat er fout??

Help….help...help a.u.b.

Gr.

Henk

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 1 August 2020, 16:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Henkcb1955, welkom en excuses voor de late reactie! Hoe staat het er nu voor? Ben je er nog mee bezig geweest of heb je het extra punt niet weer opnieuw geprobeerd te installeren? In zo'n geval adviseren we om zowel de Experia Box als ook de Superwifi punten te resetten en opnieuw te beginnen. Dit zou gewoon moeten werken!

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat het allemaal gelukt is. Als ik nog iets voor je kan doen, weet je me te vinden. 

Hallo Marcia,

ik heb wel degelijk gereageerd!!!! Op dezelfde dag van jouw bericht!! En pittig ook!!??

Maar heel vreemd is dat ineens verdwenen??!! Rarara hoe kan dat?? Mag er geen kritiek zijn??!!

Een klacht of kritiek noem ik zelf altijd een gratis advies om iets beter te doen!! Maar KPN geldt dat ws, niet en halen ze je reactie gewoon weg. Heel jammer/spijtig.

M.vr.gr.

Henk B.

Reputatie 7
Badge +24

Dat het hele netwerk "eruit vliegt" kan nooit het gevolg zijn van de SuperWiFi's. Wel kan het WiFi op de Experiabox (welke?) uitgeschakeld worden. En de SuperWiFi's kunnen eventueel dan een eigen naam aannemen. Maar bekabeld zou het dan gewoon altijd moeten blijven doen.

Reputatie 7
Badge +30

Dit is heel vreemd! Zelfs al zou een collega jouw reactie verwijderd hebben, zou ik (als moderator) hem alsnog terug moeten zien. We kunnen hem niet fysiek verwijderen, alleen onzichtbaar maken voor klanten namelijk. En natuurlijk halen we nooit berichten weg als hier klachten in staan, alleen in heel uitzonderlijke gevallen als het in strijd met de huisregels is. 

 

Ik zie nu wel dat je gemaild hebt naar het e-mailadres vanwaar wij de ‘er is een nieuwe reactie op het forum’ mails naar klanten versturen. Als het goed is, heb je daarop een no-reply mail ontvangen met uitleg dat wij deze mails niet lezen en dat je je verhaal altijd op het forum mag stellen. 

 

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag.