Hoi @Nickholtman, welkom op het KPN forum! Ik kijk graag voor je na wanneer de automatische incasso wordt gedaan.
Gaat het om een abonnement voor thuis of mobiel? Kan je voor mij je postcode, huisnummer en eventueel klantnummer en mobiele nummer toevoegen aan je profiel? Laat je weten wanneer je ze hebt toegevoegd? Dan kijk ik er voor je naar.
@Nickholtman Ik heb nog geen nieuw berichtje van je gezien, ik hoop dat dat betekent dat je je antwoord al gevonden hebt. Zo niet, beantwoord je dan mijn vragen hierboven? Dan help ik je graag verder.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.