Beantwoord

Facturen 2018 opvragen

  • 13 November 2019
  • 3 reacties
  • 165 keer bekeken

Graag zou ik alle facturen van KPN over 2018 willen ontvangen i.v.m. mijn aangifte over 2018. 

Bij voorbaat hartelijk dank.

icon

Beste antwoord door Susan_ 22 November 2019, 13:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag@henry moorman, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je op zoek bent naar je facturen over 2018. Normaliter sturen we ze ook per e-mail, kan je hier misschien nog enkele terugvinden? 

Mis je er toch nog een paar, dan help ik je graag verder. Kan je aangeven om welk product het gaat? Bijvoorbeeld mobiel abonnement of vaste diensten? Daarnaast heb ik hier ook wat gegevens van nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer (plus evt. 06-nummer) en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is? Dit kan je bij persoonlijke opmerkingen noteren, en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag wanneer je jouw profiel hebt aangevuld, dan kan ik voor jou op zoek gaan!

 

Geachten,

Helaas ben ik als gevolg van een crash al mijn mails van vóór juni 2019 kwijt en kan derhalve voor mijn aangifte 2018 ook niet meer de facturen achterhalen van zowel tv/internet als mobiel bellen. Hopelijk kunt u mij van dienst zijn en mij alsnog van de nodige gegevens voorzien. ( Profiel is aangepast en laatste drie cijfers rek.-nr. :  …….*)

Vriendelijke groet

*Admin: gegevens in Forum profiel gezet i.v.m. privacy.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @henry moorman, bedankt voor de gegevens!

In het systeem heb ik de facturen van april 2018 tot en met december 2018 kunnen achterhalen. Daarnaast heb ik nog even moeten graven voor januari, februari en maart 2018. Deze heb ik uiteindelijk gevonden, en zal je via een persoonlijke mail van mij ontvangen! Als het goed is, heb je 2018 dan compleet :wink::hugging:

Reageer