Beantwoord

Facturering klopt niet

  • 16 January 2020
  • 4 reacties
  • 11 keer bekeken

Beste KPN, 

Ongeveer een jaar geleden hebben wij HD tekkers ontvanger ik moest voor dit pakket ongeveer 130 euro betalen. Na een week prutsen heel veel telefoontjes verder heb ik het pakket terug gestuurd. Ik heb daarna 3 maanden op mijn geld moeten wachten ook dit ging niet vanzelf het was heel moeizaam.

Er is mij in die tijd aangegeven dat ook mij  korting niet meer van toepassing was dus mijn abbonement ging omhoog omdat  ik elke maand het zelf de bedrag betaal controleerde ik niet de factuur. 

2 dagen geleden ben ik er achter gekomen dat KPN al bijna 1 jaar kosten voor de stekkers in houd ik betaal dus 10 euro te veel in de maand. 

Een medewerk vertelde mij dat maar voor 3 maanden terug krijg omdat ik zelf  had moeten opletten,  dus de factuur had moeten controleren. 

Ik vind het echt belachelijk, ik wil mijn geld terug, KPN maakt administratieve fouten.

Ik heb als consument verhaal recht je mag tot 2 jaar onterecht ingehouden kosten terug vorderen  als bedrijf heb je ook recht op een betaling van facturen . Ik wil het onterecht betaalde bedrag terug 

Graag hoor ik spoedig een reactie 

Gr Isa

 

icon

Beste antwoord door Isadistef 16 January 2020, 18:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Graag wil vragen of er telefonisch contact met mij kan worden opgenomen er is heel veel onduidelijkheid 

 

Reputatie 7

Je kunt bellen met klantenservice op 0800-0402 (24x7) en anders zal je hier even moeten wachten op een moderator van KPN.

Ik heb contact gehad 

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Isa, welkom op het forum! Ik begrijp uit je bericht dat je een draadloze verbindingsset hebt aangeschaft. Deze apparaten betaal je eenmalig voor en worden dan je eigendom. Daar worden dan geen verdere maandelijkse kosten voor gerekend. Ik verwacht dan ook dat wat je op de factuur ziet, iets anders is. Je geeft aan dat je contact hebt gehad. Is inmiddels duidelijk wat er in je abonnement zit en op je factuur staat?  Mocht je nog vragen hebben, vul je forumprofiel in en laat het even weten. Dan kijk ik dit verder voor je na.