Vraag

Factuur

  • 7 January 2021
  • 1 reactie
  • 5 keer bekeken

Op 22 december verliep mijn Sim only Abbo.

gebeld om deze over te zetten op advies van een medewerker KPN naar Pre-paid

ik gebruik de telefoon niet zo veel maar wil wel bereikbaar blijven op mijn nummer.

Alles prima , keurig een sms dat het een prepaid sim is geworden.

Echter tot mijn verbazing heb ik toch ook factuur ontvangen voor de aankomende maand.

Is dit om iemand zijn pensioen gat aan te vullen.

Helaas kan ik geen nummer vinden om een medewerker hierover te spreken dus dan maar algemeen.

Graag oplossen want ik blijf niet betalen en wil ook de automatische incasso eraf hebben.

Hoe lossen we dit op KPN ????????


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @KlaasCD.  De factuur en de omzetting naar Prepaid hebben elkaar gekruist. De factuur van KPN mobiel wordt namelijk automatisch aangemaakt de eerste van de maand, los van eventuele omzetting naar Prepaid. Hierdoor heb je voor de maand januari nog een factuur gekregen.  Er komt dan nog een slotnota waarbij je al het geld dat teveel in rekening is gebracht terugkrijgt.Â