Beantwoord

Factuur Alles-in-1 pakket

• 19 mei 2016
  • 4 reacties
  • 195 keer bekeken

ik ben er helaas achter gekomen dat als je bij de kpn werkt gewoon onzettend dom moet zijn maar wel een HBO opleiding of hoger moet hebben om daar te werken veders hoef je eigenlijks niks te kunnen.

waarom zult u zich afvragen ik ben al vanaf Januari bezig om ze aan het verstand te brengen bij de KPN dat waar mijn singaal biinekomt dat ik daar niet woon en hoe dom moet je dan zijn om toch maar te beweren dat ik daar wel woon iedere keer krijg ik van Bob Mols weer een E mail nou dat er een factuur open sta nou laaten we eerlijk zijn ik ga echt niet betalen voor iets wat ik niet krijg. en als je dan is belt wordt je van de ene medewerker naar de ander doorgeschakeld want ja niemand wil het probleem sijnbaar oplossen. dit is echt kpn ten voeten uit. ik hoop dat er nu is wat hersenen daar gaan werken anders is het toch in en in triest dat je z'n organisatie heb en niks kan oplossen en het gewoon maar van je bordje afschuift

* Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden + topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Justin_ 22 mei 2016, 11:54

Hoi , welkom op het forum! Graag zoek ik voor je uit wat hier precies aan de hand is. Als de ontvangen e-mails lijken op de voorbeelden die hier staan, kun je ervan uitgaan dat het Phising/Spam is. Als dat niet het geval is, reageer dan op m'n privébericht. Dan duik ik onze systemen in om te achterhalen wat hier mis is gegaan. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Is dit niet gewoon een spam/phishing mail? Wat is het afzenderadres van die mail?

Reputatie 6
Badge +9
Klinkt als Phising waarbij men hoopt dat je de factuur betalen zal.

Als je geen product van KPN afneemt en ook niet recent hebt gedaan lijkt me dat behoorlijk plausibel.

Tip van flip, gebruik volgende keer leestekens, dat maakt het hele verhaal wat minder warrig en onsamenhangend. 

Nog een tip van flip, mensen meermaals dom noemen is in deze context niet heel handig ;-)

Reputatie 7
Badge +22
Hoi , welkom op het forum! Graag zoek ik voor je uit wat hier precies aan de hand is. Als de ontvangen e-mails lijken op de voorbeelden die hier staan, kun je ervan uitgaan dat het Phising/Spam is. Als dat niet het geval is, reageer dan op m'n privébericht. Dan duik ik onze systemen in om te achterhalen wat hier mis is gegaan. 

Reputatie 7
Badge +22
Hoi , je hebt nog niet op m'n privébericht gereageerd. Is je probleem wellicht via een andere weg opgelost? Als ik nog iets voor je kan doen, laat me dat dan vooral weten :)

Reageer