Goedemiddag,
Op 13 september 2019 heb ik de nog openstaande factuur van Juli 2019 aan jullie overgemaakt ovv de maand waarover het bedrag verschuldigd is en mijn klantnummer. Het gaat om €86,99 voor het product Thuis en is overgemaakt naar (...).
Volgens de bankieren app stond het bedrag op 13 september om 07:49 uur bij jullie op het bovengenoemde rekeningnummer. Echter staat de factuur in MijnKPN nog steeds als onbetaald geregistreerd.
Ik heb geprobeerd om de klantenservice te bellen hierover, maar het bandje verbreekt steeds de verbinding met de melding dat er een betaal afspraak gemaakt is en ik niets meer kan wijzigen. Terwijl ik daar niet voor bel.
Ik heb ook via de chat geprobeerd om dit duidelijk te maken, maar ook hier kreeg ik het advies om te bellen. Maar dat lukt dus niet…
Ik zou graag een medewerker willen spreken over dit probleem, maar ik krijg geen contact via de telefoon. Is het mogelijk dat ik terug gebeld wordt door de financiële administratie?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel