Beantwoord

Factuur betaald maar status is nog onbetaald

  • 20 February 2020
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

Mijn factuur is op 6 feb. afgeschreven, maar mijn factuur staat nog steeds op onbetaald. Hoe is dit mogelijk, KPN?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 25 February 2020, 19:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi M, welkom op het forum. 

Dit zou niet mogelijk moeten zijn. De status onbetaald komt voor wanneer een incasso niet is gelukt, zo te lezen is dat hier niet het geval. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Beste Alex,

Bedankt voor je reactie,  heb net mijn gegevens aangevuld.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Ik zie dat er bij de eerste poging niet is gelukt om te incasseren, bij 2e poging is dit wel gelukt. Ik kan je in ieder geval verzekeren dat er voor dit abonnement niets open staat. DIt zal binnen enkele dagen ook worden verwerkt in Mijn KPN.