Beantwoord

Factuur betaald, maar toch geblokkeerd

  • 23 January 2020
  • 6 reacties
  • 172 keer bekeken

Goedemorgen ik ben vanaf gisteren geblokkeerd door een facature van 70 euro die ik heb betaald en nu als ik die aansluitkosten wil betalen staat er dat ik nog steeds 70 euro moet betalen ik snap er helemaal niks meer van !!

graag zie ik bericht tegemoet

 

Admin: titel van je bericht aangevuld te verduidelijking

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 23 January 2020, 14:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Joostkrekel, welkom! Ik begrijp goed dat je gisteren geblokkeerd bent, maar dat je deze factuur al betaald had? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt en ik help je er verder mee. 

Heb ik gedaan je kunt kijken

@Joostkrekel : dank voor de info. 

Ik zie dat het bedrag via ideal is overgemaakt. Normaliter duurt het dan maximaal 4 uren voordat je weer bent aangesloten. Blijkbaar is daar iets misgegaan. Ik heb hiervoor een technische melding gedaan . Ik hoop dat ze dit snel voor jou oplossen zodat jij weer van je diensten kunt genieten.

Kan het vandaag nog goed komen ?

Dat hoop ik wel, @Joostkrekel . De maximum doorlooptijd is 3 werkdagen, dat wil ik er wel bij vermelden. Uiteraard hoop ik niet dat ze er zo lang over doen. 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.