Beantwoord

Factuur downloaden ouder dan 12 maanden

  • 8 January 2020
  • 14 reacties
  • 228 keer bekeken

Ik wil nog de factuur van januari 2019 hebben, maar kan die niet downloaden in Mijn KPN (oudste is van maart 2019). Hoe krijg ik toch de factuur over januari 2019 in mijn bezit?

icon

Beste antwoord door Nadia 10 January 2020, 14:18

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7

Hey @Dijkies, welkom op het KPN forum. Facturen zijn voor een bepaalde periode zichtbaar en te downloaden uit je MijnKPN-omgeving. Als je toestemming hebt gegeven, sturen we de factuur + specificatie ook per mail.

Zie voorbeeld hieronder: De specificatie is met een PDF-bestand meegestuurd en staat onderaan de mail.

  

Reputatie 7
Badge +28

Maar @Nadia , zo komt @Dijkies toch niet meer aan de factuur van januari 2019? Kun jij nog regelen dat de factuur per e-mail wordt nagestuurd door KPN als Dijkies het forumprofiel vult? 

Reputatie 7

Maar @Nadia , zo komt @Dijkies toch niet meer aan de factuur van januari 2019? Kun jij nog regelen dat de factuur per e-mail wordt nagestuurd door KPN als Dijkies het forumprofiel vult? 

Waarom zou, @Dijkies die niet uit de mail kunnen halen, @Noordzee? De afbeelding is een printscreen die ik net heb genomen van mijn factuur uit mijn mailbox. Datum 17-12-2018 :) 

Reputatie 7
Badge +28

Ik stel voor dat we de reactie van @Dijkies afwachten. Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat de e-mail (als die al verstuurd is in januari 2019) niet meer in bezit is van de topic-starter. 
 

Vandaar mijn vraag aan jou of het (in dat geval) nog mogelijk is om de factuur van die maand (nogmaals?) te verzenden vanuit KPN. 

Je hebt gelijk Noorzee! De mail van januari heb ik inderdaad niet meer in mijn mailbox. Dus ik zou het inderdaad op prijsstellen om de factuur van januari 2019 per mail te ontvangen. Is dat mogelijk Nadia/KPN?

Reputatie 7
Badge +28

Dat vermoedde ik dus al. Hopelijk is Nadia morgen weer aan het werk. 

 

Reputatie 7

Hey, @Dijkies. Bedankt voor het markeren van het ‘Beste antwoord'’, maar zo te zien moet ik nog wat voor je doen 😉 Ik stuur jou de facturen op, dan regel ik meteen dat je voortaan óók per mail de factuur ontvangt. Zo kun je altijd je facturen terugvinden :)

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met: naam contractant, postcode + huisnummer en klantnummer van het contract? Dan kan ik aan de slag. Ik hoor het graag.  

Reputatie 7
Badge +28

@Dijkies 
 

Wil je de factuur nog per e-mail ontvangen? 

Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Reputatie 7

Joe @Dijkies, helaas nog geen reactie van je ontvangen. Heb je onze berichten nog gelezen? :) 

Reputatie 7
Badge +28

Je hebt gelijk Noorzee! De mail van januari heb ik inderdaad niet meer in mijn mailbox. Dus ik zou het inderdaad op prijsstellen om de factuur van januari 2019 per mail te ontvangen. Is dat mogelijk Nadia/KPN?

 

@Dijkies 

Wil je de factuur nog per e-mail ontvangen? 

Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

KPN Moderator: ik heb mijn naam, postcode + huisnummer en klantnummer toegevoegd aan mijn forum profiel. Kunt u de factuur van januari 2019 toesturen/mailen? Alvast dank. Remko

Reputatie 7
Badge +28

Ik vermoed dat @Erwin_  jou dit gaat toesturen. Maar mogelijk werkt hij pas maandag weer. Het is weekend….

 

Hoi @Dijkies . Ik heb alles wat ik aan facturen kon vinden van januari naar je gemaild. Laat je weten of het is aangekomen?

Reputatie 7

Hey @Dijkies. Zo te zien is Erwin  voor jou aan de slag gegaan. Is het gelukt? Alles in goed orde ontvangen? :)

Reageer