Beantwoord

Factuur en maandbedrag uit het niets hoger

  • 8 September 2019
  • 10 reacties
  • 404 keer bekeken

Mijn Factuur is zomaar met 3 euro verhoogd van 70 naar 73 euro, hoe kan dat zomaar Sept 2019 ???
icon

Beste antwoord door Noordzee 9 September 2019, 19:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

FOX Sports

Door het aanbieden van FOX Sports 1 in het basispakket wijzigt bij KPN de abonnementsstructuur van betaalzender FOX Sports. Het FOX Sports Eredivisie-abonnement dat €9,99 per maand kost, gaat verdwijnen. Hiervoor komt het FOX Sports Compleet-abonnement voor in de plaats. In dit abonnement zijn de overige zenders FOX Sports 2, FOX Sports 3, FOX Sports 4, FOX Sports 5 en FOX Sports 6 geplaatst. Dit abonnement krijgt de prijsstelling van €12,99 per maand. Tevens wordt bij dit abonnement de online dienst FOX Sports GO geleverd. De nieuwe prijs van dit FOX Sports-abonnement wordt vanaf 5 september aan klanten doorberekend. Voor voetballiefhebbers die alleen de Eredivisie volledig willen volgen, betekent deze ontwikkeling een prijsverhoging van drie euro per maand. Voor hen is dit abonnement binnen een jaar tijd €5,50 per maand duurder geworden. KPN-klanten die vaste en mobiele abonnementen bij KPN kopen en hierdoor een KPN Compleet-abonnement bij het telecombedrijf afnemen, kunnen dit FOX Sports Compleet-abonnement als gratis optie bij het Interactieve TV-abonnement kiezen. De nieuwe ontwikkeling is voor deze klantengroep dus ook gunstig omdat nu ook naar internationale voetbalwedstrijden en sportcompetities gekeken kan worden.
Reputatie 7
Badge +28
Hallo @Nic81 ,

Het tarief, en de inhoud, van Fox Sports is inderdaad veranderd. Daarover heeft KPN de mensen in juli geïnformeerd. Wel behoort, als je Fox Sports als Compleet zenderpakket hebt, deze gewoon gratis te blijven. Im dat geval is de drie euro verhoging niet juist. Dat is nu even misgegaan, dat gaat KPN ook weer herstellen. Zie daarvoor verder dit topic.
Hoi @Nic81 .
Noordzee heeft het al perfect uitgelegd. Daar kan ik niks aan toevoegen. Weet je zo voldoende?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!
Ja ik heb nog een vraag die 3 euro zie ik nog steeds niet op mijn rekening staat , en die zou gelijk terug gestort worden ?
Reputatie 7
Badge +21
Je krijgt op je volgende factuur het teveel betaalde gecorrigeerd.
Dan staat ook in het door @Noordzee gelinkte topic: dit topic.
Reputatie 7
KPN stort nooit terug maar verrekend altijd op de volgende factuur.
Even geduld dus.
Oke bedankt!
Factuur gehad maar geen drie euro terug maar 70 cent of gaat dat ook weer in termijnen ?
Reputatie 7
Badge +28
@Nic81

Voor het probleem van 70 cent i.p.v. drie euro:

Meldt je even in dit topic.
Daar zijn meer van dit soort meldingen.