Beantwoord

Factuur in 2x betalen

  • 15 August 2019
  • 19 reacties
  • 348 keer bekeken

Goedendag
mijn laatste factuur is 414 euro.. nou had ik uitstel gevraagd maar ik kan het niet in 1 keer betalen en wil graag in 2x doen .. ik had
gechat maar daar werd ik niet verder geholpen

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van deze
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 19 August 2019, 14:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoii @Kenjibumper
Hierboven staat wat je moet doen:

Even gekopiëerd:
"Je kunt bellen zoals Jan al zei, naar 0800 0402 en vragen naar de afdeling Collections
Dan heb je direct de juiste afdeling te pakken."
Ja maar via de chat zeiden ze dat Het niet kon, omdat ik al uitstel had gevraagd
Reputatie 7
Badge +21
De juiste mensen zitten bij de afdeling Connections
Als die het ook zeggen dan ben ik bang dat het niets zal worden, maar je kunt er toch altijd een telefoontje aan wagen?
Het nummer is gratis, dus wat let je?
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Kenji, welkom op het forum!

Je kunt hier meer lezen over wat er mogelijk is rondom uitstellen van betalen.
In het kort: Je kunt via www.kpn.com/betaallater een betaalafspraak maken. Je kunt dan zelf een andere datum kiezen tot maximaal 1 maand na factuurdatum. Op die dag krijg je van ons, via e-mail, een link waarmee je dan met iDeal het hele bedrag kunt betalen. Wel is die manier alleen beschikbaar als het om je laatste factuur gaat en er niet meer openstaande facturen zijn.

Als je in termijnen wilt betalen wordt er echter ook gekeken naar of je al eerder betaalafspraken hebt gehad en hoe die verlopen zijn. Het kan dan zijn dat het systeem het niet toestaat om in termijnen te betalen. Daarnaast is inderdaad ook relevant of je al uitstel hebt voor dezelfde factuur. Dat geldt namelijk ook al als een betalingsregeling. We kunnen niet een betalingsregeling geven op een betalingsregeling. Als de einddatum van je uitstel wat verder weg ligt kun je wel zelf je eigen termijnen maken. Zolang dan op de einddatum van je uitstel het hele bedrag bij ons binnen is.
Goedendag
ik had wel een uitstel gevraagd
maar kan die uitstel datum kan ik wel een deel betalen maar niet alles ...
Reputatie 7
Badge +30
Ai, dat bemoeilijkt de zaak. Ik kan niets beloven, maar vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik kijken of we nog wat kunnen doen.
Ja ik heb het ingevuld maar weet niet of het gelukt is ... hopelijk lukt het
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Kenji. Ik heb voor je gekeken en helaas is het inderdaad niet mogelijk om hier nog een termijnbetaling van te maken. Omdat er al uitstel is, kan dat niet nog eens aangepast worden. Je geeft al aan dat je het niet in z'n geheel kunt betalen op de uitsteldatum. Zorg dat je, op die datum, zoveel mogelijk van het bedrag hebt betaald. Neem dan, op die datum (of, als dat geen werkdag is, de eerstvolgende werkdag) nog even weer telefonisch contact op (tijdens kantooruren). Vraag om doorverbonden te worden naar collections. Hopelijk kunnen zij dan met je een regeling afspreken voor het restbedrag.
Ok bedankt voor het kijken
dan kan ik zo veel mogelijk betalen..
en en weer contact opnemen..
word ik dan afgesloten ?
Reputatie 7
Badge +30
DIe kans is er, maar je krijgt dan eerst nog een waarschuwing dat dit gebeurt. Dus dan heb je over het algemeen sowieso nog 24 uur voor dat dan gebeurt. Waarschijnlijk nog wel iets langer. Dus als je dan direct belt, kan dan hopelijk in z'n geheel voorkomen worden 🙂
Hoi
nou heb ik een deel betaald en wil dan de andere deel volgende maand betalen ... wat gaat er nu gebeuren ?
Hoe kan ik nou regelen dat in de rest eind september kan betalen ? En word ik dan meteen afgesloten of dat niet ?
Mij moet dus nog wat betalen ? Hoe kan ik dit regelen ?
Badge +19
Doen wat Erik zegt. Dus morgen tijdens kantooruren bellen met de afdeling die hij noemt
Reputatie 7
Badge +30
Het antwoord is inderdaad: bellen. Ik kan hier niets mee doen. De enige die eventueel nog wat kunnen zijn de mensen van Collections.
Goedendag
nu had ik gebeld en zeiden ze dat ze betaling wel tegemoet zien.. maar nou word ik wel afgesloten .. ik heb wel een deel betaald ... en de rest word eind Deze maand betaald ...
Badge +19
Snel bellen met de afdeling collections!!
Had ik van de week meteen gedaan ...ze zeiden toen niks over afsluiten ...
Reputatie 2
mijn laatste factuur is 414 euro..
Dat is en forse factuur. Tweemaandsfactuur? Klopt dat wel?
Komt door de een nieuwe telefoon nu heb ik 150 euro over gemaakt de rest maak ik eind Deze maand over maar wil niet afgesloten worden