Beantwoord

Factuur ineens hoger

  • 10 August 2020
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik heb een jaarcontract voor internet en tv voor een vast bedrag. Voor de periode juli t/m aug.  zijn de abonnement kosten hoger. Mijn jaarcontract is nog niet afgelopen en ik heb geen extra diensten afgenomen.

icon

Beste antwoord door Anonymous 10 August 2020, 16:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Kemplen , dat zal de inflatiecorrectie zijn waarover iedere klant geïnformeerd is.

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Kemplen ,

KPN mag de kosten verhogen op basis van de prijsinflatie.

 

https://forum.kpn.com/internet-9/prijswijzigingen-kpn-2020-497130

Prijswijziging abonnementen

We voeren een inflatiecorrectie van 2,6% door op de internetabonnementen, behalve de Hussel abonnementen. Daarnaast verhogen we de abonnementsprijzen van Vast Bellen (PSTN) en Digitenne (only) met 1 euro per maand. De abonnementskosten voor Belbudget wordt niet verhoogd.

Voor Vast Bellen gaan de wijzigingen in per 1 augustus, voor de overige wijzigingen geldt dat het ingaat per 1 juli.

Extra dienst

Het tarief van de extra dienst “Vast Telefoonnummer” van het 2017 internetabonnement wordt verhoogd met 1 euro. Dat wordt dus 2 euro per maand.