Goedenavond Evorden, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Ik begrijp dat je op zoek bent naar de factuur van januari, voor je Internet en TV abonnement. In principe krijg je elke maand rond dezelfde tijd de factuur, via e-mail indien je dat hebt aangegeven. Heb je deze niet ontvangen, of per ongeluk naar de prullenbak verplaatst, dan kan je hem vinden in MijnKPN.
Uiteraard kunnen we hem ook nog een keer nasturen. Hiervoor is wel enige verificatie nodig. Mocht je dat willen, vul dan jouw Forum profiel aan met je naam, postcode + huisnummer, klantnummer en de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is (bij persoonlijke opmerkingen). Dit alles is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
@Evorden, ik heb helaas geen reactie meer gezien. Indien je mijn hulp nog kan gebruiken hoor ik het graag!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.