Beantwoord

Factuur klopt niet

  • 15 March 2019
  • 3 reacties
  • 183 keer bekeken

Eerste factuur van tv /internet gekregen en deze komt niet overeen met wat ik besteld heb
icon

Beste antwoord door linda konings 15 March 2019, 18:34

Bekijk origineel

3 reacties

Het kan zijn dat het bedrag hoger is. Dit komt door de vooruit facturering wat voor de eerste maand niet kan. Daardoor bevat de eerste factuur het deel voor deze maand plus het volledig bedrag van de volgende maand.
Variabele kosten (bellen, films huren) worden achteraf steeds berekend.
Ik heb al een medewerker gesproken. De rekening verdient geen 10 voor overzichtelijkheid😀. Maar het is opgelost.

Dank je voor je snelle reactie
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @linda konings. Welkom bij KPN en op het KPN forum. Wat vervelend dat de eerste factuur onoverzichtelijk was. Goed om te lezen dat mijn collega inmiddels uitleg heeft gegeven en dat het is verholpen. Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer