Beantwoord

Factuur klopt niet

  • 18 November 2019
  • 3 reacties
  • 121 keer bekeken

Hallo,

 

Omdat ik geen andere fatsoenlijke plek kan vinden om contact op te nemen doe ik het maar hier.

Ik heb in september een factuur gekregen die niet klopt.

 

Factuurkenmerk 11129852700

Periode 06 sep t/m 05 okt Alles-in-1 Standaard 72,00 Fox Sports 12,99 Fox Sports Eredivisie gratis voordeel van KPN Compleet -9,99 Sneller Internet 200/200 8,99 Sneller Internet 200/200 - korting zolang je abonnement loopt -4,00

 

Ik betaal hier dus 13euro voor Fox sports en krijg maar 10 euro terug. Terwijl dit gratis bij het pakket hoort. 

 

gelieve dit te corrigeren.

icon

Beste antwoord door Jiske_ 20 November 2019, 17:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Meneer Lubbers welkom op ons KPN forum! Je kans ons altijd bellen op 0800-0402. Als het gaat om de prijsverandering van Fox sport zijn we hier van op de hoogte, dit zou op de factuur van oktober/november automatisch gecorrigeerd worden. Is dit bij jou ook gebeurd?

 

Zo niet, zou je dan je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Hallo,

 

Ik zie inderdaad dat er in oktober een poging is gedaan om het te corrigeren.

Echter was de prijsverhoging 3euro en er is 70cent gecorrigeerd.

Ik heb het profiel aangevuld.

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Meneer Lubbers ik zie het inderdaad, het overige bedrag €2.30 heb ik handmatig ingevoerd en wordt met de eerst volgende factuur gecrediteerd :slight_smile: Als je nog andere vragen hebt hoor ik het graag!

Reageer