Beantwoord

Factuur klopt niet

  • 26 November 2019
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

Hi KPN,

Hieronder een verhaal over een ontevreden klant:

De factuur van september is niet juist en hierop heb ik contact gehad met de klantenservice. Het gaat om een probleem welke ik meer lees op dit forum. Ik ben compleet bij KPN en heb daardoor gratis fox sports. In september is de prijs van fox sports verhoogd met 3 euro en de compleet korting stond nog op de ‘oude’  prijs. Hierop heb ik contact gehad en is mij gezegd dat dit gecorrigeerd zou worden met de volgende factuur. Op de volgende factuur was er inderdaad wat gecorrigeerd, 0,7 euro ipv 3 euro. Hierop heb ik weer contact gehad met de klantenservice en krijg ik te horen dat de correctie niet goed is gegaan en dat op de factuur van november het restant van 2,3 euro gecorrigeerd wordt. In het chat gesprek wat ik toen heb gehad met de klantenservice heb ik gezegd dat ik er geen vertrouwen in heb met de mededeling dat dit op de factuur van november gecorrigeerd wordt. Er is mij toen beloofd dat dit zou gebeuren en dat de medewerker van KPN dit persoonlijk heeft afgehandeld. Je raad het al, want op de factuur van november was het niet gecorrigeerd en heb ik niets meer vernomen van KPN dat ze het alsnog gaan doen.

Dit alles is behoorlijk irritant aan het worden. Ik wil graag een oplossing voor dit probleem en een uitleg hoe het kan dat jullie medewerkers zeggen dat alles goed komt maar dat dit dus niet gebeurt.

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 27 November 2019, 11:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Ha Willem, welkom terug, goed dat je dit hier meldt. De aanvullende correctie zou in november geautomatiseerd uitgevoerd worden. We zien echter dat dit hier en daar niet goed is gegaan. Ik heb het op je factuur gecontroleerd en zie inderdaad dat jij daar een van bent. Excuses daarvoor, ik heb de creditering bij dezen handmatig alsnog ingevoerd. Het wordt op je decemberfactuur dan in mindering gebracht.