Beantwoord

Factuur klopt niet

  • 3 August 2020
  • 3 reacties
  • 25 keer bekeken

Hallo, ik heb een tijd geleden kidspakket laten vervallen door medewerker bij jullie op het forum.

Maar zie ineens dat het helemaal niet verwerkt is geworden??? ik betaal nog steeds 4,99 euro.

Kunnen jullie dit nu wel juist aanpassen?

 

En laatste factuiur is 2x netflix berekend. keren ervoor heb ik ook gewoon telkens netflix betaald?

S.v.p ook graag even naar kijken zodat het wel klopt.

Groetjes

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 12 August 2020, 20:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @monaa, welkom en excuses voor de late reactie! Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Had je wel een bevestiging gekregen dat je het kidspakket opgezegd had? Dat Netflix twee keer berekend wordt, is inderdaad ook niet juist lijkt me. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan kijk ik met je mee als dit nog nodig is. 

Hallo, nee niks vernomen.  Heb geen bevestiging ontvangen van opzeggen kidspakket?

Kijk je dit s.v.p na. Zo ook 2x de factuur van netflix. Postcode, huisnr. heb ik toegepast.

Groetjes

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat het kidspakket inderdaad niet beëindigd is. Bij dezen is dat alsnog verwerkt. Ik vergoed ook de kosten van de afgelopen drie maanden. Dit is het maximale aantal maanden dat ik mag vergoeden hierin. 

 

Voor wat betreft Netflix, verwijs ik je naar dit topic over onterechte facturatie van Netflix: ik vermoed dat jij ook hiermee te maken hebt. Ik ga er voor je achteraan en je wordt binnen 5 werkdagen teruggebeld door een collega. Jij kunt in de tussentijd het wachtwoord van je KPN ID wijzigen, voor de zekerheid. Mijn excuses voor de overlast!