Beantwoord

Factuur na pakketwijziging toont oude pakket nog

  • 9 August 2019
  • 4 reacties
  • 85 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Goedendag, op 3 augustus ben ik overgestapt van Alles in 1 thuis standaard naar Internet en tv basis. Nu krijg ik zojuist een rekening over de periode van 8 augustus tot 7 september met het bedrag welke ik betaalde voor Alles in 1 standaard thuis.
Dus een hoger bedrag dan ik voor deze periode behoor te betalen.
Dit gaan jullie toch nog wel voor mij corrigeren?
Met vriendelijke groet, Jan

Admin: titel aangepast i.v.m. duidelijkheid
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 9 August 2019, 19:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Hi @Hiero, ik kan me voorstellen dat je raar opkijkt als je een ander pakket op de factuur ziet dan wat je sinds de wijziging hebt! Ik heb het meteen voor je bekeken en het lijkt erop dat de wijziging en de factuur elkaar net gemist hebben. De factuur wordt namelijk al enkele dagen voor het verzenden gemaakt. Behalve op deze factuur staat het nieuwe pakket overal, dus volgende maand zal dit met terugwerkende kracht worden gecorrigeerd 🙂
Reputatie 2
Badge
Bedankt voor je antwoord. Dan wordt het nog even afwachten maar ik vertrouw op een goede afloop!

Het antwoord is in ieder geval logisch.
Reputatie 7
Graag gedaan @Hiero, ik ga ook uit van de goede afloop. Laat je het na de volgende factuur weten?
Reputatie 2
Badge
Goedendag Jasper, zoals beloofd hier het bericht dat alles inderdaad weer rechtgetrokken is zoals jij al voorspelde.

Met vriendelijke groet, Jan