Beantwoord

Factuur niet correct en lange wachtrij bij de telefonische klantenservice

  • 30 August 2019
  • 5 reacties
  • 204 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb sinds een paar maanden problemen met de factuur na het ingaan op een aanbieding van korting voor eerste 6 maanden. Hierbij heeft de klantenservice medewerker het abonnement veranderd zonder mij in kennis te stellen.

Eerste factuur was het bedrag hierdoor te hoog. Mij werd verteld dat het de volgende maand gecorrigeerd zou worden.

Netjes afgewacht tot de volgende maand. In plaats van de boel te corrigeren hadden ze er een puinhoop van gemaakt en heb ik meer dan 55 euro teveel betaald.

Hiervan klacht ingediend op de website. Na tien dagen nog steeds geen antwoord gehad zowel telefonisch als email.

Zojuist de telefonische klantenservice gebeld.
Wachttijd was erg lang, maar toch netjes gewacht.

Na 40 minuten verbrak de verbinding zonder enige waarschuwing.

Netjes een jaar lang klant. Korting aangevraagd omdat Ziggo ook een aanbod had gedaan. De korting krijg ik vervolgens niet want er wordt teveel in rekening gebracht dus nou ben ik ook nog eens opgelicht.
Vannacht viel het internet toevallig uit zonder reden. De 24/7 telefonische klantenservice kon mij hiermee niet helpen dus moest ik maar overdag bellen.

En bij overdag bellen helemaal niemand aan de lijn door de lange wachttijd en vervolgens het verbreken van de verbinding zonder enig reden.


Als je het mij vraagt is dat de druppel die het emmer doet overlopen.
Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig? Ik wil het teveel betaalde geld onmiddellijk terug en graag compensatie VOOR 40 MINUTEN VERSPILLING VAN MIJN TIJD.

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 9 September 2019, 09:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @mmc, goed dat je je hier op het forum meldt. Allereerst is het natuurlijk niet de bedoeling dat er een verkeerde factuur uit gaat, excuses hiervoor. Ik heb wel begrepen dat dit op de volgende factuur wordt gecorrigeerd. Die verwacht ik binnen enkele dagen.Daarmee zou het opgelost moeten zijn!

Voor wat betreft de klacht: ik zie deze helemaal niet terug in het systeem. Heb je hier een bevestiging van ontvangen? Ik ben bang dat deze niet doorgekomen is en ik verwacht dus ook niet dat je hier een respons op gaat krijgen. Mocht ik hierin nog iets voor je kunnen betekenen, hoor ik het graag.

Als laatste: het kan op bepaalde momenten wat drukker zijn bij de klantenservice. Het is aan jou of je daarop wilt wachten of niet. Ook al kan ik me heel goed voorstellen dat je dit zonde van je tijd vindt, kan ik je hierin niet tegemoet komen. We bieden geen compensatie aan voor de tijd die je in de wachtrij hebt gestaan.

Kortom: zou je de factuur over september af willen wachten? Ik hou het vanuit hier ook even in de gaten. Als het onverhoopt toch niet in orde is, ga ik natuurlijk verder voor je aan de slag.
Reputatie 1
Beste @mmc, goed dat je je hier op het forum meldt. Allereerst is het natuurlijk niet de bedoeling dat er een verkeerde factuur uit gaat, excuses hiervoor. Ik heb wel begrepen dat dit op de volgende factuur wordt gecorrigeerd. Die verwacht ik binnen enkele dagen.Daarmee zou het opgelost moeten zijn!

Voor wat betreft de klacht: ik zie deze helemaal niet terug in het systeem. Heb je hier een bevestiging van ontvangen? Ik ben bang dat deze niet doorgekomen is en ik verwacht dus ook niet dat je hier een respons op gaat krijgen. Mocht ik hierin nog iets voor je kunnen betekenen, hoor ik het graag.

Als laatste: het kan op bepaalde momenten wat drukker zijn bij de klantenservice. Het is aan jou of je daarop wilt wachten of niet. Ook al kan ik me heel goed voorstellen dat je dit zonde van je tijd vindt, kan ik je hierin niet tegemoet komen. We bieden geen compensatie aan voor de tijd die je in de wachtrij hebt gestaan.

Kortom: zou je de factuur over september af willen wachten? Ik hou het vanuit hier ook even in de gaten. Als het onverhoopt toch niet in orde is, ga ik natuurlijk verder voor je aan de slag.



De klacht heb ik ingediend via dit gedeelte van de KPN website: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Bevestiging email van mijn klacht:



Verder klopt het dat het aan mij is om te wachten bij de telefonische klantenservice of niet, maar om mij vervolgens 40 minuten aan de lijn te houden en daarna de verbinding verbreken is onacceptabel. Hier impliceer jij dat dit volkomen normaal is bij KPN. Ik ken geen enkele andere provider die dit doet.
Ik ga dan voortaan ook niet langer dan 3 minuten wachten, want waarom zou je wachten als ze toch gaan ophangen?

Het is echt bizar hoe jullie omgaan met klanten en nog erger dat jullie de problemen niet erkennen.
Reputatie 7
Badge +30
Ik wil met mijn vorige bericht niets impliceren. Het is natuurlijk niet normaal dat je 40 minuten moet wachten en vervolgens nog niet geholpen wordt. Ik wilde alleen duidelijk maken dat we vanuit KPN hiervoor geen compensatie bieden. Dat wil niet zeggen dat ik niet begrijp dat het uitermate vervelend is. Zelf zou ik daar ook boos om kunnen worden.

De klacht lijkt verdwenen te zijn, mijn excuses hiervoor. Wel zie ik gelukkig dat het probleem op dit moment gedeeltelijk is opgelost. Op de factuur van september is, zoals verwacht, inderdaad de correctie te zien. Spijtig genoeg is het echter niet voldoende gecorrigeerd. Er is nog steeds een bedrag van 35,09 euro teveel berekend. Dit heb ik bij dezen als correctie in het systeem gezet, maar kan helaas niet op de huidige factuur in mindering gebracht worden. Dat betekent dat deze doorschuift naar de factuur van oktober. Ik had het liever ook anders gezien, maar kan dit niet op een andere manier verwerken. Als er op dit moment nog iets anders is wat ik voor je kan doen, wil je het me laten weten?
Reputatie 1
Wel zie ik gelukkig dat het probleem op dit moment gedeeltelijk is opgelost. Op de factuur van september is, zoals verwacht, inderdaad de correctie te zien. Spijtig genoeg is het echter niet voldoende gecorrigeerd. Er is nog steeds een bedrag van 35,09 euro teveel berekend. Dit heb ik bij dezen als correctie in het systeem gezet, maar kan helaas niet op de huidige factuur in mindering gebracht worden. Dat betekent dat deze doorschuift naar de factuur van oktober.

Zoals ik al vermoedde hebben ze het dus weer verprutst.
Ik heb dan het liefst ook dat de klacht wordt behandeld. Fouten zoals deze mogen niet nog een keer gebeuren. Als ik het me herinner was er een speciale afdeling ervoor waar mensen met slechte ervaringen terecht konden.
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je op 10.8 contact heb gehad. Mijn collega heeft tijdens dat gesprek een notitie gemaakt dat er vanaf 2 augustus gecorrigeerd moet worden. Vermoedelijk is er pas vanaf de 10e zelf gecorrigeerd. Dat heb ik dus alsnog aangepast voor je.

Je kunt zeker nog een klacht indienen, maar het is me niet helemaal duidelijk wat daar uit moet komen. Waar loop je nu nog tegenaan? En wat zou je graag als oplossing willen? Het oorspronkelijke probleem is nu gelukkig opgelost. Ik heb van de hele situatie ook een notitie in het systeem achtergelaten. Dit is dus ook voor mijn collega's inzichtelijk.