Eerste factuur was het bedrag hierdoor te hoog. Mij werd verteld dat het de volgende maand gecorrigeerd zou worden.
Netjes afgewacht tot de volgende maand. In plaats van de boel te corrigeren hadden ze er een puinhoop van gemaakt en heb ik meer dan 55 euro teveel betaald.
Hiervan klacht ingediend op de website. Na tien dagen nog steeds geen antwoord gehad zowel telefonisch als email.
Zojuist de telefonische klantenservice gebeld.
Wachttijd was erg lang, maar toch netjes gewacht.
Na 40 minuten verbrak de verbinding zonder enige waarschuwing.
Netjes een jaar lang klant. Korting aangevraagd omdat Ziggo ook een aanbod had gedaan. De korting krijg ik vervolgens niet want er wordt teveel in rekening gebracht dus nou ben ik ook nog eens opgelicht.
Vannacht viel het internet toevallig uit zonder reden. De 24/7 telefonische klantenservice kon mij hiermee niet helpen dus moest ik maar overdag bellen.
En bij overdag bellen helemaal niemand aan de lijn door de lange wachttijd en vervolgens het verbreken van de verbinding zonder enig reden.
Als je het mij vraagt is dat de druppel die het emmer doet overlopen.
Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig? Ik wil het teveel betaalde geld onmiddellijk terug en graag compensatie VOOR 40 MINUTEN VERSPILLING VAN MIJN TIJD.
Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineel