Beantwoord

Factuur niet meer in de mail en inzien werkt niet

  • 24 October 2021
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Kreeg tot nu toe factuur bij email. Nu plotseling niet meer. Moet per se inloggen. Maar dan blijken de facturen niet beschikbaar. Wat een slechte service. Wat moeten we doen? Gewoon Contact opnemen gaat ook al heeeeel slecht.

icon

Beste antwoord door Anonymous 24 October 2021, 16:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @P.M. L , KPN heeft bij eerdere mails waarin de factuur werd aangekondigd aangegeven dat KPN stopt met de factuur als bijlage te doen om privacyredenen.

Als je inlogt in MijnKPN, gaat naar MijnProducten en klikt op een abo dan kun je daar de facturen downloaden, de laatste 4 zijn direct zichtbaar en de andere facturen zijn zichtbaar door te klikken op ‘bekijk alle facturen’.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @P.M. L, ik zie dat @JanD je al uit heeft gelegd waar je de facturen kunt vinden en hoop dat het je inmiddels gelukt is!

Hallo @P.M. L , KPN heeft bij eerdere mails waarin de factuur werd aangekondigd aangegeven dat KPN stopt met de factuur als bijlage te doen om privacyredenen.

Als je inlogt in MijnKPN, gaat naar MijnProducten en klikt op een abo dan kun je daar de facturen downloaden, de laatste 4 zijn direct zichtbaar en de andere facturen zijn zichtbaar door te klikken op ‘bekijk alle facturen’.

 

Hallo Jan D. Ik wil ook graag mijn facturen per mail ontvangen. Mail is prive en rechtsgeldig, dus privacyredenen zijn geen goede reden om te stoppen met het versturen van facturen per email. Letterlijk alle andere bedrijven doen dit. Het inloggen bij mijn KPN om twee facturen (in mijn geval mobiel en internet) te downloaden is achteruitgang. Als zzp-er wil ik juist automatiseren en efficiënter werken. Een modern bedrijf als KPN zou daarin mee moeten denken en het mij niet moeilijker maken. Stop desnoods een functie in Mijn KPN waarin ik zelf kan kiezen of de factuur aan mijn emailadres geforward wordt.