Beantwoord

Factuur niet zichtbaar mijnkpn

  • 20 October 2019
  • 4 reacties
  • 294 keer bekeken

Facturen zijn niet zichtbaar op MijnKPN.

Ik krijg fout melding “Facturen kunnen niet worden geladen”.

 

Dit geldt voor zowel de mobiele app als de website.

 

Wat ook vreemd is, is dat ik elke factuur per mail gestuurd krijg elke maand en dat gedaan is t/m de maand Juli, aldus Augustus en September heb ik per mail ook niet ontvangen.

 

Ik krijg ze dus niet per mail en ook kan ik ze niet inzien op mijnkpn.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 October 2019, 13:12

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @PiotrG! Welkom op het KPN Forum! Wegens een storing is het niet mogelijk om facturen en bijlagen te zin in Mijn KPN en de Mijn KPN app. Er wordt aan een oplossing gewerkt. Onze excuses voor het ongemak. :disappointed_relieved:

Reputatie 7
Badge +22

@Vikash ik heb dit even bij mij gecheckt, en ik kan de facturen wel in zien. (MijnKPN app)

Reputatie 7
Badge +24

 

Als je dit venstertje ziet, en je kiest voor Openen, dan werkt het bij mij ook niet. Ik krijg een foutmelding. Maar niet alleen op de KPN site komt dit voor hoor, ook op andere websites kom ik dat soms wel eens tegen. 

Als je echter kiest voor Downloaden en je opent hem na downloaden, dan werkt het wel.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@PiotrG! Welkom op het KPN Forum! Wegens een storing is het niet mogelijk om facturen en bijlagen te zin in Mijn KPN en de Mijn KPN app. Er wordt aan een oplossing gewerkt. Onze excuses voor het ongemak. :disappointed_relieved:

Het lijkt erop dat deze storing inmiddels is verholpen. Als het nog steeds niet lukt om een factuur te bekijken, dan hoor ik dat graag!

Reageer