Beantwoord

Factuur september 2019

  • 16 October 2019
  • 13 reacties
  • 113 keer bekeken

Ik heb geen factuur van september ontvangen, zou u die mij kunnen emailen?

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 18 October 2019, 11:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Hallo @robvg1 , de betreffende factuur kun je vanuit MijnKPN downloaden.

 

Dat werkt niet, daarom mijn vraag. “Niet alle facturen konden worden geladen”, maar er staat er niet een.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen@robvg1, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ah, dan gaat het even niet goed in MijnKPN. Uiteraard kan ik hem even nasturen, indien je hem inmiddels niet alsnog heb kunnen downloaden. Kan je dan aangeven om welk product het gaat en je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer (van dat product) en ter verificatie de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is? Dit alles is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators, mits het in je profiel zet (niet openbaar!).

Ik hoor graag wanneer dat gelukt is :) 

Reputatie 7
Badge +21

@robvg1, ik heb helaas nog geen reactie gehad. Heb je jouw factuur inmiddels op een andere manier weten te bemachtigen?

Is gelukt, hartelijk dank!

hallo @Kpn 

ook ik ben op zoek naar een factuur van 2019; van september 2019.

zou het mogelijk zijn om deze op te sturen naar mij?

veel dank,

groeten

Rosa

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rosatv, ik zie dat je je mobiele abonnement nog niet gekoppeld hebt aan een MijnKPN.
Als je deze daar koppelt kun je er mee inloggen en deze facturen downloaden. Dit gaat een jaar terug dus de facturen van september 2019 moeten daar nog bij staan!

Hoi, bedankt. Hoe koppel ik mijn nummer aan m’n account? Ik zie mijn mobiele nummer werkelijk overal al staan :)!

Reputatie 7
Badge +20

Excuses! @Rosatv, het stond hier onduidelijk en ik had niet goed gelezen. 
Ik heb de facturen van september en oktober (waar het verbruik van september op staat) per mail op laten sturen naar je contact e-mailadres.
Die zou je nu ongeveer binnen moeten hebben!

Dankjewel. Nog niets ontvangen, maar ik wacht rustig af…!

hoi @Thomas, nog niets ontvangen, zou je voor de zekerheid nog een keertje willen checken of het goed verstuurd is?

dank! 

Reputatie 7
Badge +20

Ik vraag ze nog een keer aan!
Ik zie trouwens wel dat je factuur e-mailadres een hotmail adres is en je KPN ID een gmail adres is. De facturen gaan waarschijnlijk naar het hotmail adres

heb ze binnen, bedankt!