Beantwoord

factuur te hoog (dubbel abonnement)

  • 13 June 2021
  • 8 reacties
  • 116 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +7

Vandaag mijn nieuwe factuur ontvangen na te zijn overgestapt op glasvezel echter staan er over de periode 12 Juni tm 11 Juli een dubbel abonnement met dus dubbele kosten op.

(Hussel internet 100 EN hussel internet 200)

Ik neem aan dat dit op een misverstand berust en dit zonder discussie gecorrigeerd gaat worden?



Admin: titel aangevuld 

icon

Beste antwoord door Jose_ 17 June 2021, 10:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

@Macabeus 
Worden Hussel 100 én Hussel 200 allebei voor de hele periode in rekening gebracht?
Of is de wijziging 100 → 200 gedurende de afgelopen periode in werking getreden en zijn de kosten naar rato over de beide opties verdeeld?

Reputatie 6
Badge +7

Beide over de gehele periode dat is het pijnpunt.

Ik neem aan dat de koperaansluiting nog actief is maar daarom stap je niet over naar ik aannemen mag😇

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Macabeus!

Heb je inmiddels al duidelijkheid over de factuur of is het handig dat ik nog even met je meekijk? :blush:

Reputatie 6
Badge +7

Graag meekijken want volgens mij klopt het echt niet.

Gewoon een dubbele aansluiting lijkt me gefactureerd? (Het bedrag suggereert dat ook)

 

Als je iets nodig hebt van mij hoor ik het?

 

Het mag overigens wat mij betreft verrekend worden met de volgende factuur of die daarop ofzo hoor.

Reputatie 7
Badge +10

Het klopt inderdaad niet @Macabeus. Hussel 100 en Hussel 200 worden beide gefactureerd. Administratief lijkt het allemaal wel gewoon goed te staan, ik verwacht dan ook dat het op de eerstvolgende factuur automatisch verrekend wordt. Zou je dat even willen afwachten? Gebeurt de automatische verrekening niet, trek dan zeker  aan de bel zodat ik het voor je kan vergoeden.

Reputatie 6
Badge +7

Tuurlijk geen probleem we houden even een klein vingertje aan de pols.

 

 

Jij alvast bedankt voor de hulp.

Reputatie 6
Badge +7

En met deze factuur keurig weer gladgestreken.

 

Thanks.

Reputatie 7
Badge +10

Top @Macabeus. :blush: Dank voor je terugkoppeling en alvast een prettige avond gewenst!Â