Beantwoord

Factuur tv en internet niet ontvangen.

  • 18 september 2018
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

Graag ontvang ik de factuur tot en met 12-9-2018 van klantnummer (...). de factuur kan gestuurd worden naar (...)

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 21 september 2018, 10:08

Dag Marimol. Dat gaat om je meest recente factuur, voor je tv en internet-abonnement? Je kunt deze zelf heel eenvoudig vinden in MijnKPN. Heb je daar al gekeken?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dag Marimol. Dat gaat om je meest recente factuur, voor je tv en internet-abonnement? Je kunt deze zelf heel eenvoudig vinden in MijnKPN. Heb je daar al gekeken?
Reputatie 7
Badge +19
Dag Marimol. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik ga er vanuit dat je de factuur hebt gevonden, maar als je nog hulp nodig hebt dan lees ik het uiteraard graag.

Reageer