Beantwoord

factuur uit 2019 nodig

  • 12 January 2021
  • 3 reacties
  • 21 keer bekeken

Beste, ik heb een factuur uit 2019 nodig maar ben geen abonnee meer.  is het mogelijk om deze toch nog te ontvangen? Ik heb deze nodig voor mijn zakelijke administratie.

 

Bvd!

 

Sonja

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 22 January 2021, 14:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @SonjavPdeB en hartelijk dank voor jouw bericht! Ik kijk graag voor je na of ik de gewenste kopie factuur naar je kan opsturen. Vermeld jij in het Forum profiel het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? Ik hoor ook graag van welke maand je een kopie factuur wenst te ontvangen en naar welk e-mailadres dit gestuurd mag worden. Het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je gebruiken voor extra informatie. Geef je hier een seintje als jouw profiel voorzien is van de benodigde gegevens? 

@Shyrin_ bedankt voor het bericht. Zie mijn profiel voor de gevraagde gegevens.
Jammer dat dit zo omslachtig gaat; liever heb ik rechtstreeks contact.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb de gewenste kopie factuur naar je gemaild! 

Sneller en directer contact kan uiteraard ook. We zijn telefonisch bereikbaar op het gratis nummer 0800 0402, 7 dagen per week bereikbaar tussen 8 en 22 uur. Je kunt ook met één van mijn collega's chatten. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken. Dus mocht je ons in de toekomst nog nodig hebben, dan weet je ons te vinden! :wink: