Vraag

Factuur van december verschijnt niet in Mijn KPN

  • 17 December 2019
  • 6 reacties
  • 35 keer bekeken

Hoe is bovenstaande opgelost? Ik heb hetzelfde probleem nl: de factuur van december verschijnt niet in mijn KPN.

Weer een storing? Of moet er iets anders gebeuren?

 

E

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@ME Ric Welkom op ons Forum! Ik zie dat er een eigen topic voor je is aangemaakt omdat het vorige topic destijds te maken had met een storing.

Desalniettemin kan ik me voorstellen dat het irritant is. Op dit moment is er (nog) geen storing bekend. Als ik het goed begrijp, kan je het factuur van december niet zien in MijnKPN. Gaat het alleen om de maand december of ook de voorgaande maanden. Om de eventuele storing beter te kunnen behandelen heb ik nog een aantal vragen. 

  1. Bekijk je de facturen via de App of browser (Google Chrome, Safari of bijvoorbeeld Internet Explorer)
  2. Heb je het factuur al wel via de mail ontvangen?
  3. Zie je de factuur wél maar krijg je een foutmelding bij het openen of zie je de factuur nog helemaal niet. 

 Ik wil graag even met je meekijken. Zou je alvast je gegevens willen invullen op je profiel en hier een seintje geven als dit is gebeurd? 

Dag Lisa,

Fijn dat je hier even naar wilt kijken. 
 

De factuur verschijnt nergens, niet in de app en niet in verschillende browsers. 
Alle facturen tm november staan er netjes in, alleen december niet. 
 

De factuur is niet per mail aan mij gestuurd. In de mail staat alleen het eindbedrag en dat ik hem kan bekijken op MijnKPN. 

Ik heb een complete factuur nodig voor de boekhouding van mijn bedrijf. 

E

Reputatie 7
Badge +17

@ME Ric Bedankt voor de snelle reactie! Ik heb het de oorzaak al gevonden. Ieder maand ontvang je op de 18e je factuur. Dit kan in het verleden op een andere dag zijn geweest i.v.m. het weekend. Morgen is het woensdag (geen weekend) dus ik ga er van uit dat je het factuur in de loop van de dag kunt inzien en terugvinden in de MijnKPN App. 
 

Laten we hopen dat dat het is :)

Maar ik denk het eerlijk gezegd niet. In november was er 1 creditnota voor een teruggestuurde telefoon op de 18e, verder is de factuur altijd aan het begin van de maand. 
Die van december is ook al betaald. 
 

Maar goed. Fingers crossed! :)

Nou hij staat toch in het lijstje, vandaag!
Met als datum: 2 december :thinking: Merkwaardig...

Maar goed, hoe het ook zij, het heeft zichzelf opgelost dus.

Reputatie 7
Badge +17

@ME Ric Fijn dat je het factuur alsnog hebt ontvangen! :smiley:

Reageer