Factuur van oud adres na verhuizing

  • 7 May 2021
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik krijg na 5 jaar nog steeds elke maand een factuur van mijn oude adres, hoe kan ik dit stopzetten?

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

In je tijdmachine stappen, 5 jaar terug gaan, dan bellen naar 0800 0402 en opzeggen. Daarna weer met je tijdmachine terug naar het heden.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Pietervanbeeck. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je nog steeds facturen ontvangt van een abonnement dat op jouw oude adres staat. Staat er een klantnummer op deze factuur? Wil je jouw naam, postcode, huisnummer achterlaten in het KPN forumprofiel en het oude adres en het klantnummer in het “Persoonlijke opmerkingen” veld? Dan kan ik voor jou uitzoeken wat er in rekening wordt gebracht en hoe we dit kunnen beëindigen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Pietervanbeeck. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je nog steeds facturen ontvangt van een abonnement dat op jouw oude adres staat. Staat er een klantnummer op deze factuur? Wil je jouw naam, postcode, huisnummer achterlaten in het KPN forumprofiel en het oude adres en het klantnummer in het “Persoonlijke opmerkingen” veld? Dan kan ik voor jou uitzoeken wat er in rekening wordt gebracht en hoe we dit kunnen beëindigen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!