Beantwoord

Factuur voor niet geleverde diensten

  • 22 June 2020
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

Goedemorgen, 

 

Omdat glasvezel nog moest worden geïnstalleerd door jullie heb ik meer dan 2 weken geen internet gehad in de eerste maand. Vervolgens sturen jullie wel een factuur voor de volle maand. Hoe kunnen we dit oplossen? 

 

Vriendelijke groet,

Rutger

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 30 June 2020, 16:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Rutger, welkom op het forum. 

Dat hoort zeker niet zo, het pakket hoort in te gaan wanneer dit ook technisch mogelijk is. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Gedaan :) Benieuwd naar jullie oplossing!

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Ik snap niet helemaal precies wat jij bedoelt. Ik zie niet dat er is gefactureerd voordat je internet actief was. Op de eerste factuur wordt de periode 19 juni - 19 juli gefactureerd en de aansluitkosten.  

Zie ik hier iets over het hoofd? 

Je ziet niets over het hoofd. Bedankt voor het uitzoeken, het klopt!

Reputatie 7
Badge +24

Top, graag gedaan uiteraard.