Beantwoord

Factuur WiFi-versterker

  • 4 September 2019
  • 1 reactie
  • 92 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Sinds de levering van nieuwe router door KPN hebben wij een slecht internet bereik. Na onderzoek en navraag boden ze mij een wifi versterker aan. KPN kan nu nl niet leveren wat zij beloven te leveren en waarvoor ik maandelijks veel geld betaal.
Er is mij toen toegezegd dat daar geen kosten aan verbonden waren.
Ik heb dit ook teruggezien in de bevestiging waarbij kosten €0,00 vermeld stond.
bij controle van mijn factuur zie ik dat er €99,00 is afgeschreven voor de versterker.
wat moet ik nu doen om dit, niet volgens afspraak besproken bedrag, retour te krijgen.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 5 September 2019, 16:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi OKB, welkom bij ons op het forum.

wat moet ik nu doen om dit, niet volgens afspraak besproken bedrag, retour te krijgen.

Nou, heel graag je gegevens invullen zodat ik het na kan kijken. 😉 Als er een fout is gemaakt, dan trek ik dit zeker recht.

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik hoor graag van je.