factuur ziggo

• 17 mei 2015
  • 4 reacties
  • 309 keer bekeken

Hallo, Ik ben overgestapt naar KPN alles in 1 / glas, ook tevreden over de service en kwaliteit. Echter helaas heeft KPN verzuimd Ziggo (ondanks de overstapservice) op tijd Ziggo op te zeggen. Nu heb ik een laatste factuur gekregen van Ziggo. Een KPN medewerker heeft mij verteld dat ik deze factuur kan indienen bij KPN via een email. Echter ik kan nergens vinden waar ik deze factuur naar toe moet sturen. Graag uw hulp!!! met vr gr S. Leijssenaar

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
, dat is ook apart, ze zeggen jou wel dat je die factuur maar moet mailen. Maar zeggen er niet bij waar naar toe? Dat is niet handig van de KPN medewerker. Hopelijk reageren ze nog. ;)

Reputatie 7
Badge +18
, ik heb hier de webpagina waarop je ze kunt mailen:

Mail KPN

Reputatie 3
Badge
Hou je er wel rekening ermee dat je met een maand opzegtermijn bij ziggo zit. Het kan dus makkelijk zijn dat je pakket bijv. op de 6e ingaat, en ziggo per de 22e wordt opgezegd. Om een contractbreukboete te voorkomen.

Reputatie 7
Badge +27
Dag ,

Welkom op het forum, en bij KPN!

Jammer dat het mis lijkt te zijn gegaan met deze factuur. Ben je er uitgekomen met de link die Dennis stuurde? Anders zoek ik dit graag voor je uit. Kun je daarvoor je adresgegevens en naam contractant in een priv├ębericht sturen?

Reageer