Beantwoord

Factuurbedrag is elke maand wisselend

  • 3 August 2021
  • 5 reacties
  • 106 keer bekeken

Reputatie 1

Dag,

 

Ik vroeg me af waarom de kosten van ons thuis-abonnement, los van het verbruik, per maand wisselen.

Jan 40,19, feb 40,32, mrt 40,19, apr 40,19, mei 40,19, juni 40,32, juli 41,66

 

Mvg,

Maya

icon

Beste antwoord door Noordzee 3 August 2021, 19:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Maya21 ,

Per 1 juli 2021 zijn de abonnementskosten voor alle klanten verhoogd. 

Het verschil tussen 40,19 en 40,32 moet wel aan het verbruik liggen. Denk aan een telefoontje. 

 

KPN schreef : 
Per 1 juli zullen de prijzen van internet abonnementen gemiddeld stijgen met €1,50 per maand. Enkel de prijs van Hussel 1Gbit gaat omlaag, ook voor bestaande klanten. Je wordt persoonlijk geïnformeerd over wat er precies voor jou gaat wijzigen. Alle overige tarieven wijzigen niet. 

Reputatie 1

O, oké, dan heb ik dat persoonlijk informeren even gemist denk ik. En dan snap ik nog niet waarom het in de eerdere maanden wisselt? Want het verbruik is hierin niet meegenomen. O, misschien toch wel. De factuur is nogal onduidelijk in zijn eenvoud.

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Pagina 2, daar staat alles op.

Hallo @Maya21 ,

Per 1 juli 2021 zijn de abonnementskosten voor alle klanten verhoogd. 

Het verschil tussen 40,19 en 40,32 moet wel aan het verbruik liggen.

 

KPN schreef : 
Per 1 juli zullen de prijzen van internet abonnementen gemiddeld stijgen met €1,50 per maand. Enkel de prijs van Hussel 1Gbit gaat omlaag, ook voor bestaande klanten. Je wordt persoonlijk geïnformeerd over wat er precies voor jou gaat wijzigen. Alle overige tarieven wijzigen niet. 


Kan ook zijn dat in juni een paar dagen juli zit, alles is terug te zien op de tweede pagina die ook wel specificatie heet zoals @Nick83 ook al zegt.

oepsie, zie nu dat februari ook 40.32 is, dan zal het idd veebruik zijn, een belletje op de vaste lijn waarschijnlijk.

 

Reputatie 7
Badge +24

Zal inderdaad wel belkosten zijn. Ik zeg hier in huis ook wel eens: bel met je mobiel, dat kost niks. Aangezien de bundels toch nooit volledig gebruikt worden.