Beantwoord

Factuurdatum mobiel abonnement wijzigen

  • 27 November 2019
  • 4 reacties
  • 162 keer bekeken

Goedemiddag KPN,

Ik zou graag de factuurdatum van mijn mobiele abonnement willen wijzigen.

 

De factuur is nu afgeschreven op 27-11, ik zou dit graag een week eerder of later willen hebben.

 

Is dit mogelijk? 

Met vriendelijke groet,

Tom

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 9 December 2019, 09:23

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi,

Dit kan via de afdeling Collections.

Die zijn bereikbaar ma t/m vr van 8:30 tot 16:45.

Bel met 0800-0402 of v.a. je mobiel 1200 (gratis). Spreek in ‘afdeling collections’ en je wordt doorverbonden.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Pruis.t, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

De factuurdatum kan inderdaad gewijzigd worden, en volgens mij moet eerder wel lukken! Later is denk ik niet mogelijk, want het eind van de maand is niet beschikbaar om te selecteren als factuurdatum. Je kan dit regelen via bovenstaande opties, maar ik kan het ook voor je invoeren! Zou je in dat geval je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer + 06-nummer en de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is? Dat kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. 

Reputatie 7
Badge +21

@Pruis.t, ik zie dat je jouw profiel hebt aangevuld. Top! Ik heb de factuurperiode naar een week eerder verschoven, waardoor de incasso ook ongeveer een week eerder zal plaatsvinden. Dit zal in december waarschijnlijk nog niet gebeuren, hou hier dus nog rekening mee. Vanaf januari zal deze nieuwe factuurperiode worden aangehouden!

Dank je wel @Susan_ :relaxed:

Reageer