Beantwoord

Factuurvraag: teveel betaalde kosten al verrekend op de factuur?

  • 18 March 2019
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik had even een vraag betreft mijn factuur.. Ikheb voor een tijd terug mijn hdmi tv aansluiting teruggestuurd, omdat ik.een draadloze wou. Nu is er wel.een aantal.keer.dit.bedrag afgegaan op mijn factuur. Dit zou verrekend worden met mijn.andere factuur, maar dit is.naar mijn weten.niet gebeurd.

Kunnen.jullie kijken hoe dit kan.

Met vriendelijke groet,
Daniel scheepers

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid topic
icon

Beste antwoord door Nadia 18 March 2019, 22:03

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemorgen,

Ik had even een vraag betreft mijn factuur.. Ikheb voor een tijd terug mijn hdmi tv aansluiting teruggestuurd, omdat ik.een draadloze wou. Nu is er wel.een aantal.keer.dit.bedrag afgegaan op mijn factuur. Dit zou verrekend worden met mijn.andere factuur, maar dit is.naar mijn weten.niet gebeurd.

Kunnen.jullie kijken hoe dit kan.

Met vriendelijke groet,
Daniel scheepers

Hallo @Ajax83
dan kun je het beste even de klantenservice, afdeling administratie/facturering bellen.
P.S. heb je wel je verzendbewijs bewaard waarmee je aan kunt tonen dat je iets teruggestuurd hebt?
Reputatie 7
Hallo @Ajax83, welkom op het KPN forum. Uiteraard wil ik voor je kijken of de geretourneerde tv-ontvanger is verrekend op de factuur. Heb je zelf de laatste facturen ook al nagekeken? Dat kan via MijnKPN (app) bij 'Facturen'. Onder de regel 'Eenmalig' kun je onder andere terugbetalingen vinden. Laat je het mij weten als de teveel berekende kosten voor de tv-ontvanger nog niet is verrekend op één van de laatste facturen? :)
Reputatie 7
Hey @Ajax83, heb je de facturen op MijnKPN al nagekeken? Ik hoor het graag 🙂
Reputatie 7
Hey Daniel. Ik heb al een tijdje geen bericht van je gehad. Ik neem aan dat je vraag beantwoord is en dat je het te veel betaalde bedrag voor de ontvanger op de factuur gecrediteerd hebt gekregen. Ik sluit daarom je topic. Mocht je nog wel vragen hebben, laat het weten!

Reageer