Aangezien de 6de of 7de medewerker het niet weet, en met weer een ander verhaal komt, probeer ik het maar hier (anders is het echt definitief overstappen)
Na ruim 20 jaar klant van KPN te zijn moest ik een tijdelijke oplossing zoeken ivm een verhuizing. Ik heb mijn alles in 1 omgezet (na het tweede advies van een medewerker) naar digitenne en behoud van mobiel en emailadres. Ik heb mijn woning verkocht en zit op een tijdelijke locatie waar ik niet ingeschreven kan staan maar wel nog tv wil kijken dus vandaar deze oplossing. Dan begint het probleem eigenlijk al want als je tegen de kpn aangeeft geen officieel adres te hebben wil het systeem helemaal niets. Dus als postadres het adres van mijn ouders opgegeven. Dan beginnen de problemen want ik wordt gebeld dat ik ook al "alles in 1 telfort" heb op dat adres. Dat is van mijn ouders en na uitleg werd het begrepen. Vervolgens komen er twee dozen voor het terug sturen van de oude apparatuur. 1 op het opgezegde adres en 1 week later op het postadres. Niets aan de hand zou je denken maar dan wil de werkelijke bewoner (ouders) het alles in 1 van Telfort omzetten naar een "alles in 1" pakket bij KPN. En dan snapt KPN het niet meer. De eerste keer wordt ik gebeld omdat het opzeggen niet lukt bij telfort want het rekeningnummer klopt niet. Kan kloppen want mijn rekeningnummer wordt gebruikt. Veel gedoe en niemand leek het te begrijpen en vervolgens werd de opzegging bij Telfort geannuleerd. Weer gebeld om te voorkomen dat mijn abonnement digitenne en mobiel werd beëindigd omdat men mijn rekeningnummer en mobielnummer ging gebruiken om telfort op te zeggen (wat niet van mijn is) Weer gebeld met klantenservice en heel behulpzaam geholpen. Weer alles opnieuw aangevraagd met uitleg en kwam in orde. Vervolgens weer gebeld door iemand dat het opzeggen niet ging lukken want bankrekening...... Weer uitgelegd en het nummer van mijn ouders genoemd dus kwam goed! Vervolgens krijg ik op mijn mailadres de activatie en pincodes van het mobiele nummer welke omgezet werd van Telfort naar KPN maar niet van mij is maar van mijn ouders die van Telfort naar KPN gaan. Uiteindelijk opzegging van Telfort ontvangen op het mailadres van mijn ouders waardoorhet leek dat het in orde was. Vervolgens komt er een doos waarin ik de digitenne ontvanger kan stoppen want die is stopgezet ivm het omzetten van het alles in 1 pakket van Telfort naar KPN (!!!!!!!!!)
Weer iemand aan de lijn vd klantenservice met weer een ander verhaal en deze weet ook weer zeker dat het zo werkt (helaas werkt niets meer bij KPN op het moment)
Dus, verplicht adres geven aan de kpn terwijl je op een camping zit. KPN die het dan niet snapt en e-mailadressen, bankrekeningen, en namen door elkaar gaat husselen en vervolgens op eigen houtje allerlei abonnementen gaat stopzetten, omzetten, en beëindigen.
En als je het voor de zoveelste keer uitlegt krijg je een grote bek en het systeem weet het wel.....
Niet dus en ik begin het enigzins zat te worden. Helaas niemand te bereiken die het wel snapt en eens goed doet. De klantenservice zal ook wel opgezet zijn met uitzendkrachten die voorlezen van een vast programma vermoed ik want echt elke medewerker komt met het "ware" verhaal.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen of een nummer van een afdeling waar ze het wel begrijpen voordat er straks 2 abonnementen geannuleerd zijn, KPN het niet kan herstellen want helaas : "systeem" , en er vervolgens natuurlijk wel geld afgehouden wordt wat alleen verrekend kan worden op een volgende factuur want helaas: "weer een ander systeem"...................????
Alvast bedankt.
Gr,
Etienne
Beste antwoord door e_10ne
Bekijk origineel