Vraag

Feedback levering hogere snelheid

  • 6 June 2019
  • 1 reactie
  • 123 keer bekeken

OMdat het kennelijk niet mogelijk is om de KPN een mail te sturen met feedback, doe ik het maar even via deze weg. Ik bestelde een nieuw pakket (nu met 100 Mb)en ontving een nieuwe experiabox. De installatie verliep prima. Op 31 mei zou de hogere snelheid worden geefeectueerd. Dat lukt niet. Twee dagen later ging de snelheid naar 10Mb. Dat is te weinig. TV kijken ging niet meer. Meerdere keren gebeld met de klantenservice. Na 2 x kreeg men in de gaten dat het inderdaad traag was. Resetten dan maar. Ook dat : geen resultaat. Er bleek een storing in Beekbergen met een mogelijk effect. Na de storing bleef het slecht. Monteur aanvragen via KPN.com, tja dat ging niet omdat ik weer door de testbatterij werd geleid dat steeds vastliep tgv het trage net. Gisteren een prima medewerker getroffen. Monteur geregeld voor vandaag 10 uur. Intern zou nog worden bekeken of het aan KPN kant lag. Vanmorgen, voor de monteur er was, ineens internet snelheid zoals beloofd.
Monteur afbesteld.
Waarom is de fout niet eerder intern gezocht en opgelost?
Als er een internetstoring is, werkt het aangeboden hulpproces via internet niet. Dat is best logisch. Het proces is daar kennelijk niet op ingericht.
Deze schets is ter lering aangeboden en is alleen bedoeld voor KPN medewerkers.
PS in de nieuwe overeenkomst staat nog dat er twee nieuwe TV ontvangers komen. Komen die nog?

Admin: titel aangepast ter verduidelijking

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Hallo Franf, welkom op het forum. Dank voor je feedback. Ik begrijp daaruit dat er wat dingen niet helemaal lekker zijn gelopen. Je wilt graag weten waarom dit niet sneller kon, en je wilt weten hoe het zit met de ontvangers.

Wat betreft de levering, daar kan ik zo direct geen antwoord op geven. Dan zal ik toch eerst intern moeten kijken naar je gegevens en notities die zijn achtergelaten.

Om dat te kunnen doen, en ook om te kijken hoe het zit met de ontvangers, heb ik dan ook eerst wat gegevens van jou nodig. Vul je forumprofiel in en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan kom ik er zo snel mogelijk op terug.