Beantwoord

Feedback over bezoek monteur

  • 3 June 2019
  • 4 reacties
  • 339 keer bekeken

Badge
Had vandaag niet zo,n leuke ervaring met de monteur die mijn internet op glas vezel aan kwam sluiten ,hij komt binnen en begon meteen te klagen dat hij het vond stinken bij mij in de gang ,nu was daar morgens gedwijld en gestofzuigd plus de kattenbak verschoont dus hoe kan het er dan ruiken maar goed meneer vertrekt met een hoop poeha en ik zou gebeld worden voor een nieuwe afspraak ,waar ik vervolgens een belerend vingertje van kreeg er werd nog een keer een montuur gestuurd en anders had ik pech dan bleef alles bij het oude ,ik moest maar zorgen dat de boel schoon was nu vraag ik me toch echt af is dit een normale gang van zaken bij de kpn om zo te reageren ,bij mijn opmerking kun je de volgende keer dan geen andere montuur sturen kreeg ik een verveeld antwoord nee hoor want daar hield men geen rekening mee ,nu vraag ik me toch echt af of dit normaal is om zo te reageren het is dat mijn email adres belangrijk is en dat ik dat kwijt raK bij overstappen maar na dit denk ik er hard over om over te stappen naar een ander ben hier echt niet blij mee ,graG jullie reaktie of dat ik dit maar normaal moet vinden vast bedankt

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 4 June 2019, 09:23

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Green emerald Dank dat je de moeite hebt genomen om je verhaal hier te doen. Ik vind het een heel bijzonder verhaal. Ik begrijp dat de monteur geen werkzaamheden heeft verricht en dat er ondertussen een nieuwe afspraak voor is gemaakt? Onze monteurs komen bij je langs om je te helpen met het goed werkend krijgen van je aansluiting. In mijn optiek horen opmerkingen over iets anders daar dan ook niet bij. De ervaring, zoals jij 'm schetst, is mijn optiek zeker niet in orde.

Ik wil dit heel graag voor je doorzetten. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Badge
Ik heb in ieder geval een nieuwe afspraak zal mij benieuwen ,ze komen volgende week vrijdag of het dan dezelfde montuur is ,heb expersief gevraagd of men een andere wilde sturen ,waar ik een heel belerend vingertje van de planner kreeg met de mededeling ,ik moest maar zorgen dat de ruimtes schoon waren en goed gelucht want de montuur die bepaalde of hij werken kon ,of niet ,ik heb maine coons lopen die zijn vrij groot denk eerder dat de monteur er bang van was ,als u kunt regelen dat het volgende week opgelost word op een nette manier dan zou ik u daar erg erkentelijk voor zijn vast bedankt heb mijn profiel gegevens aangevuld
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Green emerald Goed dat er in elk geval een nieuwe afspraak is gepland. Ik geef je melding door en ik ga er vanuit dat het met de tweede afspraak goed komt. Een monteur moet vanzelfsprekend in de gelegenheid zijn om zijn werk goed te kunnen doen en daar kun je je op voorbereiden. Hij mag bijvoorbeeld niet met meubels schuiven, dus die zul je zelf aan de kant moeten zetten. Dergelijke informatie staat ook op onze site. In hoeverre de situatie die jij omschrijft hier op van toepassing is kan ik uiteraard niet beoordelen. Het spijt me in elk geval om te horen dat je het bezoek als zo onaangenaam hebt ervaren. Dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn geweest.
Badge
lijkt mij dus ook ,ik heb afgelopen week aan ieder die bij mij op bezoek kwam gevraagd stinkt het hier in de gang waar ieder zij nee hoe komen ze er bij ,met meubels sjouwen is nooit van toepassing geweest ,hij was erg kribbig toen hij hoorde dat het modum boven staat en dat er een nieuwe net werk kabel getrokken moet worden ,en heeft in mijn ogen de boel als excuus gebruikt om niks te hoeven doen ,om tegen planing te zeggen dat het bij mij in huis stinkt dat beschouw ik echt als een belediging en daag dan ook uit kom bij mij kijken dan kun je zien hoe schoon mijn huis is ik wacht het vrijdag wel af en hoop echt dat men een andere monteur stuurt want ik heb weer geen zin in drama ik heb nu eenmaal meer katten lopen als een paar .fijn wekend gewenst gr

Reageer