Beantwoord

Feitelijke snelheid internet Arnhem

  • 11 September 2019
  • 3 reacties
  • 174 keer bekeken

Eind 2018 verhuisd naar Arnhem. Afstand tot verdeelstation te groot om redelijke snelheid internet te krijgen van KNP. Dus maar ziggo genomen. Niet echt tevreden. Dus overweeg nu overstap. Waarom? In de KPN winkel werd nu verteld dat de snelheid maximaal 200 zou zijn. Fourstack geeft ook 197 aan op mijn adres. Maar is dat ook de snelheid die ik feitelijk krijg? Hoor daar heel veel verschillende verhalen over niet...
icon

Beste antwoord door wjb 11 September 2019, 23:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Als er in fourstack aangegeven wordt dat de snelheid 197Mbps is, dan zou die snelheid ook bendaderd moeten kunnen worden.
In de tweede stap van het bestelproces wordt de maximaal haalbare snelheid ook nog een keer genoemd en als die ook die waarde aangeeft dan zal die ook voor minimaal 90% gerealiseerd moeten kunnen worden.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Niels, welkom op het forum.

Wjb legt dit prima uit, via WiFi kan er ook nog verlies optreden maar via een kabel zal dit minimaal 90% moeten zijn. Verder maakt het ook uit wat voor pakket je bij ons neemt. Neem je bijvoorbeeld 100 Mbps af, dan zal dat de maximale snelheid zijn.
Reputatie 7
Badge +24
Niels, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.