Beantwoord

Firmware Experia WiFi bijwerken

  • 13 January 2020
  • 3 reacties
  • 108 keer bekeken

Badge

mijn wifiversterker arcadyan doet niet meer na een verkeerd Firmware bijwerken heb gedaan , en de power lampje blijft continu oranje .

ik heb all instructies gevolgd tot ik de nieuwe  software heb gedownload en installeren  in het vorm van (winzip) en gelijk krijg ik de bijwerking is mislukt verkeerd bestand vorm, 

ik heb wel de versterker gereset ,maar toch help niet  en mensen  wat moet ik doen ?????

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja 15 January 2020, 17:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Amazi. Van harte welkom hier. Lastig dat je WiFi-versterker niet meer goed werkt na het downloaden van de nieuwe software. Je geeft aan dat je bij het downloaden van het zip-bestand de melding krijgt dat het een verkeerde bestandsvorm is. Krijg je die melding als je het bestand probeert te openen?

Je geeft aan dat het powerlampje oranje brandt. Als dit oranje brandt, betekent het dat de versterker nog niet is ingesteld via de WPS-functie. Wil je eens proberen de WiFi-versterker opnieuw handmatig in te stellen? Op onze website leggen we uit hoe je dit doet. 

Badge

Dag Natasja, bedankt voor de reactie het is helemaal gelukt na dat ik de router als wifiversterker gereset heb gedaan en alles werkt prima , maar toch mijn versterker heeft een firmware versie van 2015

Reputatie 6
Badge +9

Fijn dat alles weer werkt zoals het hoort. De laatste software van de witte WiFi-versterker is versie 001.007.84. Je kunt de software voor deze versterker zelf updaten. Lukt het wel om dit zip-bestandje te downloaden? 

Reageer