Beantwoord

Firmware update Experia Box v10

• 25 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 3126 keer bekeken

Badge
Mijn Experia Box v10 heeft nog steeds de volgende firmware:
©️2008-2016 ZTE Corporation. Alle rechten voorbehouden | V1.01.00T02.9v3

Wat is op dit moment de meest recente versie en wanneer wordt deze automatisch ge-update? Het liefst zonder een reset naar fabrieksinstelling. Anders moet ik weer alle instellingen /poorten aanpassen (door het ontbreken van een back-up mogelijkheid)
icon

Beste antwoord door Erik_ 25 oktober 2018, 21:57

Hoi Mc WiFi, welkom op het forum! De versie die Clevegt noemt is de meest recente. Het verbaast me ook dat jij die versie nog niet hebt. Begin dit jaar is de T03.4 versie naar alle V10's gepusht n.a.v. wifi issues die we daarvoor hadden. Je zou deze dan ook al moeten hebben ontvangen. Je noemt al dat je verschillende instellingen hebt aangepast, wellicht zit er dan iets in je netwerk dat tot op heden de update heeft tegengehouden.

De enige manier om de update geforceerd op te halen is, helaas, een factory reset.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Op dit moment is dat bij mij thuis: V1.01.00T03.4
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Mc WiFi, welkom op het forum! De versie die Clevegt noemt is de meest recente. Het verbaast me ook dat jij die versie nog niet hebt. Begin dit jaar is de T03.4 versie naar alle V10's gepusht n.a.v. wifi issues die we daarvoor hadden. Je zou deze dan ook al moeten hebben ontvangen. Je noemt al dat je verschillende instellingen hebt aangepast, wellicht zit er dan iets in je netwerk dat tot op heden de update heeft tegengehouden.

De enige manier om de update geforceerd op te halen is, helaas, een factory reset.

Reageer