Firmware update Experiabox V9

• 7 maart 2015
  • 8 reacties
  • 8871 keer bekeken

KPN,

Graag hoor ik van jullie hoe het nu zit met de update van de Experiabox V9.
Ik ben zelf een Apple gebruiker alleen door een of andere beveiliging van KPN op de Experiabox V9 kan ik geen gebruik maken van Airplay, dit is toch te gek voor woorden!
Jullie verkopen zelf iphone's bij jullie abonnementen...

Na een aantal keer contact te hebben gehad met de helpdesk kreeg ik als antwoord: we zijn bezig met een update.
Heel leuk KPN maar wanneer komt deze nu eindelijk?

Ook kreeg ik als oplossing om een eigen router achter mijn Experiabox te hangen, dit uiteraard voor eigen rekening. Dit kan toch niet waar zijn....

Ik zit er serieus over na te denken om aan het einde van mijn contract over te stappen naar jullie concurrent, hier kan het namelijk WEL!

Graag actie en los het op voor alle Apple gebruikers!!

8 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Vandaag een harde reset gegeven. Tien minuten aan gehad, daarna de aan/uitschakelaar om en het modem opnieuw opstarten. Toen ging het blauwe upgrade lampje branden. Heb de nieuwe firmware zo binnen gekregen. 

:)

Ik heb besloten de firmware update niet af te wachten en ben naar de plaatselijke KPN winkel gegaan om het probleem voor te leggen. Het was totaal geen punt om de Experiabox v9 direct om te ruilen voor een andere Experiabox die wel werkt.

Ik heb nu de HTE geloof ik, in plaats van de ZTE. In ieder geval die met 2 USB aanslutingen.

Deze deed het meteen prima met Xbox Live updates. Ik heb het idee dat deze ook zeer veel sneller reageert. Wifi bereik is nog steeds prima.

Perfecte service door de KPN winkel!

Reputatie 1
Ik zag dat gisteravond tijdens mn afwezigheid mijn Experia V9 opnieuw was gestart en zit nu op Firmware : V1.01.00T09.7

Reputatie 7
De KS-medewerkers zijn doorgaans niet allemaal even goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. De uitrol van de nieuwe firmware vindt in badges (groepen) plaats en dat kan een aantal weken in beslag nemen. Als je net in één van de laatste badges zit moet je dus nog ff w8en.

Ik heb net de KPN helpdesk gebeld, maar die zijn zich niet bewust van wat voor firmware upgrade dan ook. Ben benieuwd of de firmware update nu dan uiteindelijk toch nog gaat komen.

Tot nu toe zit mijn Experia V9 op firmware V1.01.00T09.4v2

Reputatie 7
De nieuwste versie schijnt V1.01.00T09.7 te zijn, maar ik heb 'm nog niet.

Beste Mensen,

Sinds gisteren verscheen ineens het symbool van Airplay op mijn Iphone.

Dit houdt dus in dat de nieuwe firmware is uitgerold op de Experiabox V9!!

Kan iemand dit ook bevestigen?

Reputatie 7
Ik heb op dit forum begrepen dat de update gereed is maar dat er nog een finale "go" gegeven moet worden voor de uitrol, zie ook dit topic. Wat dat zal gaan betekenen voor Airplay kan ik echter niet zeggen.

Reageer