Firmware update V10

• 12 maart 2017
  • 142 reacties
  • 11038 keer bekeken

Firmware update V10, nu met gastaccount instelling.....
Nog andere verbeteringen....?

142 reacties

Reputatie 7
Welke firmware versie heb je dan nu?
Reputatie 7
Badge +18
Goedenacht gelderjg,

Waar zie jij een Gastaccount? Ik kan me niet heugen dat er geen "Gastaccount" is. :?
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb deze wjb:

Model H369A
Serienummer ZTEEG8GG6M04049
Hardware versie V1.00
Software versie V1.01.00T02.9v3
Boot loader versie V1.0.00
xDSL PHY versie A2pvbH042p.d26j

Weet je zo meer???:?
Reputatie 7
Nee, ik wil graag het versienummer van de firmware van de V10 van gelderjg weten.
Reputatie 7
Badge +18
Nee, ik wil graag het versienummer van de firmware van de V10 van gelderjg weten.Ik had die van mij ook even gegeven, want ik was hier ook wel benieuwd na...
Reputatie 3
Badge +3
Firmware update V10, nu met gastaccount instelling.....
Nog andere verbeteringen....?
. Waar haal jij de info weg dat er firmware update is geweest???
Reputatie 7
Badge +18
Waar haal jij de info weg dat er firmware update is geweest???Dat zou ik inderdaad ook wel eens weten. 🙂
Reputatie 7
Badge +12
Zojuist gecheckt en bij mij is ook een update geweest. Zal straks even controleren of ik nieuwe dingen tegenkom.

V1.01.00T03.0
Reputatie 7
Zojuist gecheckt en bij mij is ook een update geweest. Zal straks even controleren of ik nieuwe dingen tegenkom.

V1.01.00T03.0
Ik ben benieuwd.
Reputatie 7
Badge +12
Behalve het gastaccount komt ik niet direct nieuwe dingen tegen. Dingen die daar opvallen: je kunt maar één gastaccount instellen, en deze zendt zowel op de 2,4 Ghz als op de 5Ghz uit. Dit is niet configureerbaar. Wel kun je een Mbps cap instellen. Denk dat heel wenselijk is. Bereikbaar via WiFi > Gastaccount WiFi. Verder ben ik door de menu's gebladerd, en een aantal dingen gecontroleerd, maar geen nieuwe dingen tegengekomen.
Reputatie 7
Interessant dat de wifi gastnetwerk functionaliteit geactiveerd is.

Geeft direct ook weer een paar vragen?
Wordt er een aparte SSID gebruikt voor het wifi gastnetwerk of is het puur een tweede login op het gewone wifi netwerk?
Kan het wifi gastnetwerk op een apart vlan geplaatst worden? KPN kennende zal hier wel niet aan gedacht zijn.
Hoe zit het met "cliënt isolation"? M.a.w. is het in te stellen of een gast cliënt andere apparaten op het LAN kan benaderen of niet en is de toegang tot de Experia Box geblokkeerd?
Is de DHCP leasetijd apart in te stellen voor het wifi gastnetwerk? Het is wenselijk de leasetijd op een gastnetwerk laag te houden.

We gaan het binnenkort wel zien of onze V10 volwaardig als toegangspunt in ons wifi gastnetwerk opgenomen kan worden.
Reputatie 1
Ik heb dit: ©️2008-2016 ZTE Corporation. Alle rechten voorbehouden | V1.01.00T02.9v3

Maar zie geen veranderingen.
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb dit: ©️2008-2016 ZTE Corporation. Alle rechten voorbehouden | V1.01.00T02.9v3

2.9V3 is nog de "oude"
Reputatie 1

2.9V3 is nog de "oude"

Oke Robin... dat wist ik niet 🙂
Reputatie 7
Badge +18

V1.01.00T03.0
Ik heb hem ook nog niet. 😳
De firmware versie is: V1.01.00T03.0
Reputatie 7
Badge +12
Is de DHCP leasetijd apart in te stellen voor het wifi gastnetwerk? Het is wenselijk de leasetijd op een gastnetwerk laag te houden.
Veel vragen moet ik je schuldig blijven, die zaken kun je het beste zelf controleren wanneer je de update hebt. Maar alle zaken omtrent DHCP zijn te configureren. Leasetijd is inderdaad zelf in te stellen.

Reputatie 7
Badge +30
Kan je voor het "normale netwerk" ook het subnetmask aanpassen? In de "oude versie" kan dat niet en het is toch wel gek dat ik voor mijn gastnetwerk een /16 kan gebruiken maar voor mijn eigen netwerk niet!?
Reputatie 7
Badge +12
Kan je voor het "normale netwerk" ook het subnetmask aanpassen? In de "oude versie" kan dat niet en het is toch wel gek dat ik voor mijn gastnetwerk een /16 kan gebruiken maar voor mijn eigen netwerk niet!?
Goed gezien inderdaad. Erg vreemd! Subnet kun je nog steeds niet aanpassen.

Reputatie 2
@KPN Moderator

Is er een functioneel ontwerp beschikbaar van de nieuwe firmware versie?

Documentatie geeft duidelijkheid!
Reputatie 7
Kan iemand van KPN mij aangeven op welk vlan binnen het LAN het wifi gastnetwerk geplaatst is en of dat vlan ook op de LAN poorten beschikbaar gesteld is?
Deze informatie heb ik nodig om het gastnetwerk te kunnen integreren met het wifi gastnetwerk dat op mijn EDIMAX wifi accesspoints actief is.

@ErikFocus?
Reputatie 7
Badge +18
De firmware versie is: V1.01.00T03.0Krijg ik deze ook als ik me modem gewoon opnieuw opstart? Of is dat niet het geval?
Reputatie 7
Badge +30
De firmware versie is: V1.01.00T03.0Krijg ik deze ook als ik me modem gewoon opnieuw opstart? Of is dat niet het geval?Hangt er vanaf. Het makkelijkste om daar achter te komen is om opnieuw op te starten?
Reputatie 7
De firmware versie is: V1.01.00T03.0Krijg ik deze ook als ik me modem gewoon opnieuw opstart? Of is dat niet het geval?Hangt er vanaf. Het makkelijkste om daar achter te komen is om opnieuw op te starten?Ik neem aan alleen bij een factory-reset, maar dat gaan we natuurlijk niet doen, veel te veel werk om de configuratie daarna weer terug te plaatsen. 😞
Reputatie 7
Ik hoop wel dat iemand van KPN Webcare zich zal ontfermen over de vragen die in dit topic gesteld zijn/worden.
Voor mij toch wel cruciale vragen die ik een paar berichten terug gesteld heb.

Reageer