Firmware update V10

• 12 maart 2017
  • 142 reacties
  • 10898 keer bekeken

Toon eerste bericht

142 reacties

Reputatie 5
Badge +7
...onder Status > Geavanceerd kan ik nadat ik het pijltje naar rechts heb gebruikt, het pijltje naar links niet gebruiken.

Die knoppen hebben op mijn Android tablet nog nooit gewerkt, ook de knop naar rechts niet. Nu met die nieuwe tab voor het Wifi gastaccount is het weer wat vervelender geworden.

Ik ben echter bang dat wij als eindgebruiker nog lang zullen moeten wachten op een oplossing, ik wacht in ieder geval al bijna twee jaar op een oplossing.

@wjb, issue is gezien op Android en iOS 9/10 met oa Chrome, Firefox en de standaard browsers.
Kortom, het issue is vanmorgen wederom ingeschoten.
Reputatie 1
Vannacht ook een update gehad naar V1.01.00T03.0
Reputatie 6
Badge +10

Ben bang dat ik bij de laatste batch zit. Nog niets gezien..
Reputatie 6
Badge +10

Ben bang dat ik bij de laatste batch zit. Nog niets gezien..

en we wachten...en wachten...en nog steeds geen update 😛
Om de nieuwe firmware in jou experiabox 10 te krijgen. Is het nodig om je experiabox te resetten naar de fabrieksinstellinngen. Dat doe je via een puntig voorwerp of een herstel knop op je experiabox. Voor dat je expariabox gaat resetten is het raadzaam om je computer, laptop, ipad of je smartphone en TV ontvanger helemaal uit te zetten. Als jou experiabox opnieuw is opgestart, dan is jou experiabox voorzien van het nieuwe firmware.. En daarna moet je wel opnieuw het wachtwoord invoeren. veel succes ermee

Groetjes Frans
Reputatie 7
Om de nieuwe firmware in jou experiabox 10 te krijgen. Is het nodig om je experiabox te resetten naar de fabrieksinstellinngen. Dat doe je via een puntig voorwerp of een herstel knop op je experiabox...Nergens voor nodig, die firmware update komt vanzelf, daar hoef je de Experia Box niet voor te resetten.

En als je die firmware update echt vandaag al wilt hebben, dan kan je de Experia Box ook vanaf je luie stoel een factory reset geven, daar hoef je niet eerst een paperclip voor open te buigen en in de meterkast te kruipen.

Overigens is de herstelknop juist weer geen factory reset. Zie: https://www.kpn.com/faq/16997
Reputatie 6
Badge +10
Om de nieuwe firmware in jou experiabox 10 te krijgen. Is het nodig om je experiabox te resetten naar de fabrieksinstellinngen. Dat doe je via een puntig voorwerp of een herstel knop op je experiabox. Voor dat je expariabox gaat resetten is het raadzaam om je computer, laptop, ipad of je smartphone en TV ontvanger helemaal uit te zetten. Als jou experiabox opnieuw is opgestart, dan is jou experiabox voorzien van het nieuwe firmware.. En daarna moet je wel opnieuw het wachtwoord invoeren. veel succes ermee

Groetjes Frans

En niet alleen het wachtwoord...Nee..ik wacht wel 😉
Reputatie 1

Groetjes Frans

Ik heb niets gedaan van wat je zegt en die update is toch geweest. Alle instellingen en wachtwoord zijn hetzelfde gebleven.
Reputatie 6
Badge +10
Hij is binnen. Maar blij?...nope! Mijn opnames zijn gedeeltelijk verdwenen of verdwijnen spontaan als je naar de lijst kijkt....floep..weg...en nog een..en nog een. O ja..en er staan ook opnames tussen van 3 april..huh?? Alles herstarten (modem, ontvangers). Niets helpt. De lijst vernietigd zichzelf voor een deel..heel vreemd dit.
Reputatie 7
Badge +30
Hij is binnen. Maar blij?...nope! Mijn opnames zijn gedeeltelijk verdwenen of verdwijnen spontaan als je naar de lijst kijkt....floep..weg...en nog een..en nog een. O ja..en er staan ook opnames tussen van 3 april..huh?? Alles herstarten (modem, ontvangers). Niets helpt. De lijst vernietigd zichzelf voor een deel..heel vreemd dit.Maar, is dit uberhaupt gerelateerd aan de update van de Experiabox?
Reputatie 7
Ik heb 'm al bijna een week, maar dat heeft geen invloed gehad op m'n tv-ontvanger.
Reputatie 6
Badge +10
Hij is binnen. Maar blij?...nope! Mijn opnames zijn gedeeltelijk verdwenen of verdwijnen spontaan als je naar de lijst kijkt....floep..weg...en nog een..en nog een. O ja..en er staan ook opnames tussen van 3 april..huh?? Alles herstarten (modem, ontvangers). Niets helpt. De lijst vernietigd zichzelf voor een deel..heel vreemd dit.Maar, is dit uberhaupt gerelateerd aan de update van de Experiabox?

Je zou zeggen van niet nee maar het is wel opvallend.
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb de update van de V10 nog steeds niet. Is die uitrol daarvan nog steeds bezig??? Gastaccount heb ik ook nog steeds niet. 🆒
Reputatie 7
Badge +18
Dit vind ik heel apart, ik heb ook de nieuwste firmware, en ik heb totaal geen problemen met Wi-Fi. Hoe kan dit? Dus... KPN dit is een serieus probleem. Vervelend dat KPN klanten ineens problemen hebben met Wi-Fi. 😯
Reputatie 7
Badge +18
Dit vind ik heel apart, ik heb ook de nieuwste firmware, en ik heb totaal geen problemen met Wi-Fi. Hoe kan dit? Dus... KPN dit is een serieus probleem. Vervelend dat KPN klanten ineens problemen hebben met Wi-Fi. 😯Oeps! Deze had in een andere topic gemoeten. Foutje! 😉
Ik heb de voorgestelde wijzigingen ingesteld: 2.4 Ghz op 11n only, WPA2 en 5 Ghz uit gezet. Nu zie ik met de wifi analyzer dat 5 Ghz gewoon aan blijft staan (terwijl ik in de instellingen echt zie dat ik hem heb uit gezet) en ik zie in de instellingen dat mijn meeste apparaten via 5 Ghz verbonden zijn!! Daar gaat dus iets mis. 5 Ghz staat uit, maar blijft gewoon aan

Reageer