Beantwoord

Firmware updaten ExperiaBox v10

• 10 september 2018
  • 3 reacties
  • 1044 keer bekeken

is er een moderator die op mijn vraag uitsluitsel kan geven
in mijn V10 staat nog steeds de oude firmware 1.09 hoe verkrijg ik de nieuwste firmware
ivm wifi problemen
ik ben klant bij NLEx die verwijst naar kpn aangezien die het signaal levert
en de update moet doen wie o wie kan helpen
alvast bedankt
mvg, jan

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Paul_ 12 september 2018, 16:54

Hi @jvdl, goede vraag. De versie die hier op de V10 staat is V1.01.00T03.4. Ik kan je helaas niet helpen met een andere softwareversie. Ik kan geen eens jouw gegevens inzien aangezien NLEx een andere provider is (ook al leveren ze diensten van KPN). Indien jij problemen ervaart met de diensten, dan moet je dat echt melden bij hen, en moeten zij daar actie op ondernemen. Doorverwijzen naar ons zal helaas niet helpen omdat ik hier niets in kan betekenen. Ik hoop dat de problemen spoedig zijn opgelost!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi @jvdl, goede vraag. De versie die hier op de V10 staat is V1.01.00T03.4. Ik kan je helaas niet helpen met een andere softwareversie. Ik kan geen eens jouw gegevens inzien aangezien NLEx een andere provider is (ook al leveren ze diensten van KPN). Indien jij problemen ervaart met de diensten, dan moet je dat echt melden bij hen, en moeten zij daar actie op ondernemen. Doorverwijzen naar ons zal helaas niet helpen omdat ik hier niets in kan betekenen. Ik hoop dat de problemen spoedig zijn opgelost!
hoi paul,
bedankt voor je reactie , ja jammer dat nlex het zo probeert af te schuiven .
mss dat er mede forum leden ergens vernomen hebben wanneer de zusjes en broertjes van kpn
hun V10 update krijgen
maar ik zal nog eens wat stampij gaan maken op social media :)
aangezien ze hun eigen forum zelf de nek hebben omgedraaid.
mvg,
jan
Reputatie 7
Badge +24
Ik hoor nog wel eens wat over Telfort bijvoorbeeld maar NLEx is toch net even een stukje 'verder weg'. Ik wist niet dat het forum daar gestopt was... Jammer.

Reageer