Vraag

Firmware updates

  • 5 January 2019
  • 5 reacties
  • 1245 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Hoi, is er ergens een site waar je kan zien als er een nieuwe firmware update is voor bv de experia wifi? want ik heb ze niet meer aangesloten vanwege veel bugs, wanneer ik weet dat er een update is dat ik weer kan kijken hoe ze presteren!

5 reacties

Badge +12
Ik zou gewoon dit forum in de gaten houden. Er is geen datum gepland voor een update maar dat het hard nodig is moge duidelijk zijn. Met de huidige firmware is het een baggerproduct. Ze zijn met bosjes gratis weggegeven maar leveren alleen meer problemen op. Niet echt doordacht van KPN..Bij mij liggen ze ook in de kast te verstoffen. Ik ben overgestapt op 2 x TP-Link Omada V245v3 access points. Draait als een tierelier. Volop instelmogelijkheden (8 SSID’s, gastnetwerk etc etc).
Reputatie 4
Badge +4
Ik zou gewoon dit forum in de gaten houden. Er is geen datum gepland voor een update maar dat het hard nodig is moge duidelijk zijn. Met de huidige firmware is het een baggerproduct. Ze zijn met bosjes gratis weggegeven maar leveren alleen meer problemen op. Niet echt doordacht van KPN..Bij mij liggen ze ook in de kast te verstoffen. Ik ben overgestapt op 2 x TP-Link Omada V245v3 access points. Draait als een tierelier. Volop instelmogelijkheden (8 SSID’s, gastnetwerk etc etc).
We hebben maar gewoon weer de witte wifi versterker op gehangen en nergens meer last van , dacht eerst dat t probleem door de v10a kwam maar blijkbaar lag het dus wel aan de experia wifis. ik sluit ze pas weer aan als ze net zo goed presteren als de witte wifi versterker.
Reputatie 1
Het is inderdaad een minimaal product die veel gezeik met zich meebrengt. Graag zsm een firmware update!
Reputatie 7
Ik heb de Experia WiFi's tijdens de pilot na één dag al aan de wilgen gehangen.
De wifi in onze woning ging van uiterst stabiel naar absoluut bagger door die apparaten.
Ik heb de deelname aan de pilot dan ook moeten staken, mijn gezin verzette zich hevig tegen voortzetting want er was gewoon niet meer via wifi te werken.
Ze komen er bij ons dus niet meer in, zelfs niet na een eventuele firmware update.
Ze draaien hier nog steeds ik heb wel bewust een aantal opties uitgezet zoals de bandsteering waar dit product juist voor bedoelt is. Gezien de bouw van onze woning leef gedeelte 1e etage is het uitschaken van de wifi in de v10 niet zo erg. Na veel gedoe heb ik dit aan gekregen en blijft deze aan dus ook op de beneden vloer wifi.

Ik zou deze zelf nooit kopen maar ze doen wat ze moeten doen.
Maar een pagina waar de meest recente firmware te vinden is zou fijn zijn.
Het forum is uiteraard een goede plek om in gaten te houden maar daar komt niet iedere klant.

Dit staat op de firmware tab
Deze functie maakt het mogelijk de firmware te upgraden vanaf een door de provider geleverd bestand. Je kunt de laatste firmware downloaden van de KPN website.

Nu is er wel deze pagina maar daar staat ook niks byzonders niet de meest recente Firmware niks om te downloaden. En dat kan een probleem geven bij gebruik achter een eigen modem/router. De update optie via het tablad lijkt dan niet te functioneren ook niet als er wel een update is. Zorg ervoor dat bij een update dat op die pagina een link komt naar een product pagina zodat we op die manier snel toegang hebben tot de juiste plek om Firmware te vergelijken.

Reageer