Vraag

Firmware V10 voor SIB

• 17 december 2018
  • 4 reacties
  • 141 keer bekeken

Goedemiddag,

Kan iemand me aangeven wat de meest recente firmware is voor de V10 router bij gebruik in combinate met Sneller Internet Buitengebied?
Mvgr. Basicrate

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dag Basicrate, welkom op het forum. De laatste firmware wordt automatisch ingeladen op je modem, in die zin irrelevant. Is er iets aan de hand? Werkt er iets niet goed? Ik denk graag met je mee. 🙂
Dag Alex,

Volgens mij niet! Op een goed moment kreeg ik met mijn voorlaatste V10 problemen met de bereikbaarheid van Netflix. Ik bespaar je de details maar in die V10 zat firmware V1.01.00T03.5v2
Nadat ik een nieuwe V10 heb geïnstalleerd en de klantconfiguraties geladen waren werkte alles weer naar behoren, ook Netflix. De firmware van deze nieuwe V10 luidt: V1.01.00T03.4
In mijn optiek een eerdere versie van wat ik had en dus niet de laatste SW ingeladen. Mee eens?

Met vriendelijke groet,

Basicrate
Reputatie 7
Badge +19
Eens, gaat het hier wel om de V10? Of is de nieuwe die je hebt gekregen een V10A. Los daarvan zou Netflix wel moeten werken. Mag ik concluderen dat je met de komst van de nieuwe modem Netflix niet meer werkt?
Reputatie 7
Badge +19
Basicrate, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer