Beantwoord

Fon account geblokkeerd

  • 17 July 2019
  • 2 reacties
  • 423 keer bekeken

En dan kom je er op vakantie achter dat je account geblokkeerd is.... heel fijn.
Geen internet dus.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 17 July 2019, 13:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ai, dat is een vervelende verrassing! Ik zie dat je jouw profiel al hebt aangevuld en heb voor je gekeken. Je FON account dat gekoppeld is aan vaste diensten is geblokkeerd. Ik vermoed dat dit met je modem te maken heeft. Heb je recentelijk een v10a gekregen? Daar zit de optie FON helaas niet op en het zorgt vaak voor blokkade. Erg hinderlijk, excuses daarvoor. Ik wil met je meedenken over een oplossing maar ben bang dat ik dat tijdens je vakantie niet meer aan de gang krijg.
Ben je in het binnenland of buitenland? Mocht je in Nederland zijn kun je overwegen om FON account via je mobiele abonnement aan te vragen. Dat gaat relatief eenvoudig:
https://www.kpn.com/internet/wifi-hotspots/gratis-wifi-met-fon.htm

SMS WIFI AAN naar 1266 vanaf de mobiele telefoon met het KPN abonnement.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je momenteel voldoende informatie hebt. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat het weten!