Beantwoord

FON gebruiken op de V10A

  • 15 April 2019
  • 8 reacties
  • 425 keer bekeken

wanneer komt de fon aanzet mogelijkheden op de v 10 A

Admin: eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 16 April 2019, 10:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

wanneer komt de fon aanzet mogelijkheden op de v 10 A
Ook zonder de FON-mogelijkheid op je modem kun je gewoon van FON gebruik maken, alleen (nog) niet in het buitenland.
FON op je modem is toch niet bedoeld voor eigen gebruik, maar voor 'gasten'.
ik krijg aan de telefoon te horen dat fon nog is geblokkeerd en dus ook niet kan worden gebruikt door mij in NL?
Hallo royvd1, kijk hier maar eens voor nadere uitleg:
https://www.kpn.com/internet/wifi-hotspots/gratis-wifi-met-fon.htm
Wanneer buitenland?
Wanneer buitenland?
Als FON ook aangezet kan worden op het modem of bij ander beleid KPN.
Reputatie 7
Badge +30
Het is zo dat als jij FON niet aan hebt staan op je modem, dat jij ook geen geen FON kunt gebruiken. Als je een mobiel abonnement bij ons hebt, kan je daarmee wel een FON account aanmaken en gebruik maken van FON hotspots in Nederland. Of en wanneer het aangezet wordt op de V10A is op dit moment nog niet bekend. Zodra dat wel zo is, zullen we dit zeker op het forum laten weten.
Reputatie 1
Een argument om voor KPN te gaan, was voor mij KPN FON. Dat de Experiabox v10a dat niet ondersteunt en dat daarmee je recht op KPN FON vervalt, moet duidelijker vermeld worden op de website van KPN.
Reputatie 7
Badge +30
Ik snap zeker dat je dat vindt en zal intern het verzoek indienen om hiernaar te kijken. Bedankt voor je bericht!