Beantwoord

FON gebruikersnaam en wachtwoord opvragen

  • 20 March 2019
  • 6 reacties
  • 680 keer bekeken

Zowel gebruikersnaam als wachtwoord voor gebruik FON op mijn mobiel kwijt. En nu ?
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Nadia 21 March 2019, 10:37

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge
Van een eerdere post.

1. Login met je KPN ID op wifi.kpn.com
Heb je geen KPN-ID of wil je weten wat dit is, bekijk danhttps://www.kpn.com/service/mijnkpn/kpn-id.htm over KPN ID
2. Klik op de aansluiting van je account
3. Op deze pagina zie je je gebruikersnaam en kun je een nieuw wachtwoord aanmaken met de knop[Wijzig wachtwoord].
4. Klik bij 'wachtwoord' op [Wachtwoord wijzigen]
5. Vul je nieuwe wachtwoord in, bevestig deze en klik op [Wijzig wachtwoord]

Als je FON account met een 06 is gekoppeld moet je waarschijnlijk contact opnemen met een van de KPN medewerkers op het Forum of 0800-0402

Admin: quote verwijderd i.v.m. privacy TS
Reputatie 7
Hey @Ruigjurk, welkom op het KPN forum! Ik heb je accountnaam gewijzigd vanwege je privacy. Niet tevreden over je nieuwe accountnaam? Geen probleem. Ik pas het zo voor je aan, laat mij dan even weten welke naam je graag wilt.

Ik zie dat je (per ongeluk) twee topics hebt gemaakt voor dezelfde vraag. @Alex_P was me net voor, het antwoord vind je in je andere topic: WiFi FON gegevens opvragen. Graag 1 topic per vraag aanmaken, zo kunnen de KPN forumgebruikers je beter wanneer alle informatie op een centraal topic wordt gegeven. Bedankt! :)

Ik ben mijn gebruiksnaam vergeten van kpn fon

Reputatie 7

Hey @zorro-001, welkom op het KPN forum. Leuk dat je de community een vraag stelt :)

Je gebruikersnaam bestaat uit een zelfgekozen gebruikersnaam inclusief de toevoeging @kpn-fon.nl. Bijvoorbeeld uwnaam_achternaam@kpn-fon.nl. Let hierbij op het gebruik van hoofd- en kleine letters. Als je er echt niet uitkomt roep je maar, dan kan ik dat voor je opzoeken in het systeem. Daarvoor heb ik je gegevens nodig, wil je die dan aanvullen in je forumprofiel?

KPN stopt met FON per 1 augustus 2020.

Reputatie 7

Wees er dus snel bij, je hebt nog een krappe 3 weken om gebruik te maken van FON via KPN ;)

Reageer